دکوراسیون داخلی و معماری و بازسازی منازل تاپ دیزاین

تاپ دیزاین , طراحی و اجرا, دکوراسیون داخلی منزل

رنگ‌ها اثر روانشناسی دارند

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
رنگ‌ها عامل مهمی در طراحی هستند. چون به جز تغییر حال و هوای یک اتاق روی افراد تاثیر روانشناسی دارند.
مثلا رنگ آبی چون اشتها را کم می‌کند، مناسب اتاق ‌ناهارخوری یا آشپزخانه نیست، برعکس رنگ‌های روشن، شاد و آرامش‌بخش مناسب اتاق‌پذیرایی هستند. مطمئن شوید که رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید، مکمل یکدیگرند. [کدام رنگ را انتخاب می‌کنید؟]
۱- سبک دکوراسیون به هماهنگی کمک می‌کند
سبک دکوراسیون نه تنها کار دکوراسیون را آسان می‌کند، بلکه چون سلیقه و نحوه زندگی صاحب خانه را نشان می‌دهد، دارای اهمیت است. سبک دکوراسیون می‌تواند کلاسیک، مدرن، دریایی، استوایی، اروپایی، آسیایی یا هر چیزی که فکر آن را بکنید، باشد. مبلمان و وسایلی بخرید که با سبک و موضوع مورد نظر هماهنگی داشته باشد.
۲- وسایل اضافی و درهم بر‌هم بهترین دکوراسیون را خراب می‌کنند
از دست هر چیزی که احتیاجی به آن ندارید، یا به‌ندرت مورد استفاده‌تان است، خلاص شوید و آن‌ها را مرتب در کمد طبقه‌بندی کنید. حتی اگر گران‌قیمت‌ترین و زیباترین دکوراسیون را داشته باشید، با خانه‌ای پر از وسایل اضافه جلوه‌ای نخواهد داشت.
 نورپردازی به اندازه مبلمان اهمیت دارد
نور دارای اهمیت است چون به جز روشنایی، حال و هوای خانه را تغییر می‌دهد. پس از نور‌هایی استفاده کنید که شما را به این دو مورد نزدیک کند. لامپ و فلورسنت برای نور کلی و شمع و لامپ‌های کوچک برای نورپردازی‌های رومانتیک مناسبند.
- میان فرم و کاربرد تعادل ایجاد کنید
هنگام خرید مبلمان یا دکوراسیون منزل دقت داشته باشید که فرم و کاربرد به یک اندازه دارای اهمیتند. باید خانه را طوری طراحی کنید که ضمن زیبایی امکان دسترسی به وسایل وجود داشته باشد. با کمی خلاقیت، صبر و آگاهی می‌توانید خانه‌ای به زیبایی آن‌چه در مجلات دکوراسیون دیده‌اید، داشته باشید.

tel:021-77481572 _0912 586 4835

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

دکوراسیون داخلی و معماری و بازسازی منازل تاپ دیزاین

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تاپ دیزاین ، طراحی و اجرا، دکوراسیون داخلی منزل، بازسازی کامل ساختمان، نقاشی ساختمان، کاغذ دیواری، پارکت و لمینت، کفپوش و انواع موکت، کابینت آشپزخانه و کمد دیواری، سقف کاذب و گچبری، دیوارپوش، پارتیشن، سنگ آنتیک، ساب و لاک، تاسیسات آب و برق، معماری و نوسازی

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات