پارس پوشش ( پوشش سقف،پوشش نورگیر،پوشش پاسیو،پوشش استخر،سا...

پوشش پاسیو, پوشش استخر, پوشش بالکن

پاسیو ،پوشش های مناسب برای شما

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

پاسیو خانه ام را چگونه پوشش بدهم تا محیطی مناسب برای استفاده شود ؟ این سئوال را شاید تمامی دارندگان این فضا بارها از خود پرسیده اند .

نقش پاسیو برای ایجاد یک محیط شاد،آزاد و محفوظ بسیار مهم می باشد که راه حل های آن بسیار زیاد است ، اما پوششی که علاوه بر استحکامات مناسب ، داشتن نور ،عایق بندی وآب بندی ، ایجادحریم خصوصی ونیز داشتن زیبایی و کاربری آسان برای مشتریان حائز اهمیت است.

پاسیو می تواند فضای بازی کودکان ، مکان دورهمی های خانوادگی ودوستانه ، تبدیل به گلخانه خانگی و .....باشد

پاسیو ها را میتوان به دو صورت پوشش یا مسقف نمود  پوشش های ثابت ومتحرک ،پوشش های ثابت بصورت یک سقف کامل روی پاسیو رامی پوشاند و توسط یک دریچه به روی آن دسترسی داشته ومی توان براحتی برای شستشو و پاکیزگی سطح پوشش استفاده کرد.

پوشش های متحرک بصورت آکاردئونی برروی هم جمع شده که متناسب به فضا تعداد سیگمنت های آن متغیر است، که از 2 سیگمنت شروع می شود، هر سیگمنت حداقل 1متر وحداکثر 4متر ساخته می شود ، در این نوع پوشش ها سیگمنت ها یا از یک سمت همگی جمع شده در سمت دیگر می روند ویا از وسط جدا شده نیمی از سیگمنت ها به یک سو  و نیمی دیگر در سمت دیگر جمع می شوند.

طراحی های زیبا بصورت قوسی ، شیروانی و ساده جلوه ای زیبا به این سازه و نیز پاسیو شما می دهد

پارس پوشش شما را برای داشتن این فضا زیبا ومناسب راهنمایی می کند ،لطفا" از طریق لینک زیر با ما در ارتباط باشید

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

پارس پوشش ( پوشش سقف،پوشش نورگیر،پوشش پاسیو،پوشش استخر،سا...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پوشش پاسیو، پوشش استخر، پوشش بالکن، پوشش تراس، پوشش حیاط، پوشش گلخانه، پوشش نورگیر، پوشش رمپ، پوشش پارکینگ، پوشش روشن، پوشش متحرک، پوشش ثابت، سایه بان، سقف کاذب، تالار باغ، اتاقک

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 روز پیش