کالای برق به نیرو

سیم نسوز , کابل نسوز , کابل هالوژن فری

کابل اعلام حریق چیست ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کابل اعلام حریق

کابل اعلام حریق یا کابل نسوز (Fire Alarm Cable)، کابل های تک هسته ای و یا چند هسته ای هستند که جهت آشکار سازی آتش سوزی مورد استفاده قرار می گیرد و پس از آن قابلیت استفاده مجدد را ندارد. در واقع به کابلی که توانایی تحمل دمای بالا و حرارت مستقیم را داشته باشد کابل اعلان حریق گفته می شود. از کابل اعلام حریق نسوز در تمامی سیستم های اعلام حریق در اغلب مکان ها مانند برج ها، ساختمان های مسکونی، اداری، انبارها، ایستگاه های قطار، پارکینگ ها، فرودگاه ها، تاسیسات صنعتی، کارخانه ها و ... به کار می رود. کابل های ضد حریق، اعلانات و سیگنال های مربوطه را در ابتدای آتش سوزی به سیستم های اطفا می فرستند و سیستم های اطفا با به صدا در آوردن آژیر افراد را با خبر می کنند.

کابل مقاوم در برابر حریق می توانند هادی های مفتولی و خشک یا افشان و انعطاف پذیر داشته باشند. این کابل ها می توانند در یک بازه مشخصی در حرارت های بسیار بالا از خود مقاومت نشان دهند زیرا تحمل دمایی بالایی دارند. این محصولات در انواع گوناگونی به بازار عرضه می شوند که هرکدام از آن ها ویژگی های خاصی دارند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

کالای برق به نیرو

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

سیم نسوز ، کابل نسوز ، کابل هالوژن فری، کابل مقاوم در برابر آتش ، کابل موتور چاهی ، کابل مقاوم در برابر آب ، کابل SWR، کابل لاستیک ، کابل کنترل و ابزار دقیق ، سیم افشان ، سم مفتول ، کابل افشان ، کابل افشان شیلددارر ، کابل جوش، کابل شبکه ، کابل تخت

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 9 هفته قبل