زاکومارکت

انواع پولیش اوربیتال رنگ بدنه خودرو

  • انواع پولیش اوربیتال رنگ بدنه خودرو
  • انواع پولیش اوربیتال رنگ بدنه خودرو
4 سال قبل

محصولات مراقبت از خودرو شامل طیف گسترده‌ای از کالاها و ابزارها هستند که هر یک با ویژگی‌ها و عملکرد منحصر به فرد خود، به نوعی خاص از آن نگهداری می‌کنند. در ادامه چند نمونه از انواع ژل پولیش روپس را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات روپس معرفی کرده و ویژگی‌ها و مشخصات هر یک را بررسی خواهیم کرد.

 

محصولات روپس

انواع دستگاه پولیش اوربیتال روپس و مدل‌های مختلف ژل‌های پولیش، هر یک با ویژگی‌ها و عملکردی خاص نقش مهمی در از بین بردن خطوط و هرگونه ناصافی و همچنین جلا دادن سطوح مختلف آن دارند. ژل پولیش اوربیتال روپس مورد استفاده برای دستگاه‌های پولیش اوربیتال در رنگ‌های گوناگون طراحی شده‌اند و هر یک میزان‌ زبری متفاوتی دارند. درجه‌ی زبری ژل‌های پولیش باید متناسب با نوع خش و زدگی روی سطوح خودرو انتخاب شوند. با آگاهی از ویژگی‌های هر یک از این ژل‌ها می‌توانید مناسب‌ترین مدل آن‌ها را با توجه به نیازتان انتخاب کنید.

1- ژل پولیش زبر (دانه درشت)

این ژل از دانه‌های درشت تشکیل شده است که برای از بین بردن سریع زدگی‌ها و خراش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. لذا استفاده از این نوع ژل ترکیبی با کارایی بسیار بالا برای مرحله‌ی اول پولیش توصیه می‌شود. ترکیبات درشت این ژل به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات روپس، در ترمیم رنگ‌ها و براقی سطوح خودرو بسیار موثر بوده و نتیجه‌ی عملکرد آن به وضوح قابل ملاحظه‌ است. درب این ژل به رنگ آبی بوده و می‌توان آن را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کرد.

- ژل پولیش مدیوم (متوسط)

یکی دیگر از محصولات روپس که با درب رنگ سبز شناخته می‌شود، ژل پولیش مدیوم با ترکیب ساینده‌‌ و دانه‌های متوسط ​​است که به راحتی خراش‌های جزئی سطوح را با استفاده از مدل‌های مختلف دستگاه پولیش اوربیتال روپس و سایر برس‌های شست‌ و شوی اتومبیل ترمیم می‌کند. از ترکیب متوسط این ژل می‌توان ​​با اطمینان کامل استفاده کرد، به طوری که حتی هیچ گونه هاله یا هولوگرام روی سطح خودرو باقی نماند.

 

 

۳- ژل پولیش نرم (فاین)

ترکیبی ایده‌آل برای تکمیل فرایند پولیش روی پوشش‌‌های مخصوص که نتیجه‌ی استفاده از آن به طور چشمگیری نمایان است. این ترکیب ساینده‌ی محلول در آب، به همراه آب مورد استفاده قرار گرفته و برای از بین بردن کامل نقایص رنگ در مرحله‌ی نهایی پولیش بسیار مناسب است. با استفاده از این سایشگر ریز (با درب زرد رنگ) به عنوان یکی از پرفروش‌ترین محصولات روپس به همراه انواع دستگاه پولیش روپس می‌توان علامت هولوگرام را نیز به راحتی حذف کرد.

 

 

۴- ژل پولیش خیلی نرم

این ژل پولیش با دانه‌های ساینده‌ی بسیار ریز برای مرحله‌ی نهایی پولیش خودرو مورد استفاده قرار گرفته و با عملکرد خاص خود به صورت عمیق سبب درخشش و جلای رنگ خودرو می‌شود. ژل پولیش بسیار نرم به عنوان یکی از محصولات روپس محلول در آب امکان حذف و از بین بردن آسان هرگونه اثر باقی مانده روی سطح خودرو را فراهم می‌کند. این ژل با درب سفید رنگ همان محصولی است که متخصصان جهت درخشش بسیار زیاد سطوح خودرو از آن استفاده می‌کنند. یکی دیگر از مهمترین مزایای ژل پولیش خیلی نرم، در  دسترس بودن آن است.

دیگر اخبار
قیمت روز خودروهای داخلی
قیمت روز خودروهای داخلی

1400-07-03   ارسال شده توسط  ایرانکار قیمت روز خودروهای داخلی مدل خو...

فروش اینترنتی انواع اسپری خودرو
فروش اینترنتی انواع اسپری خودرو

انواع اسپری مخصوص خودرو برای تمیزکنندگی و شستشوی بدنه، داشبورد، موتور، رینگ، اسپری های براق کننده...

قرعه کشی ایران خودرو و سایپا ۹۹ + راهکار ثبت نام و جرائم
قرعه کشی ایران خودرو و سایپا ۹۹ + راهکار ثبت نام و جرائم

ثبت نام پیش فروش خودرو تا چه زمانی ادامه دارد؟ ثبت نام قرعه کشی پیش فروش خودرو طبق اعلام قبلی در...

دوره های آموزشی کلاس دیتیلینگ
دوره های آموزشی کلاس دیتیلینگ

دیتیلینگ – صفر شویی – سرامیک بدنه  دوره تخصصی آموزش دیتیلینگ + مدرکهمین حالا در...

انواع پولیش خودرو
انواع پولیش خودرو

جلا دادن فرایند ایجاد یک سطح صاف و براق با مالیدن آن یا استفاده از یک عمل شیمیایی ، ترک یک سطح با...

تماس با تامین کننده
ارسال پیام به شرکت

دریافت جدیدترین و مهمترین اخبار شرکت ما

اطلاعات تماس شما برای مقابله با هرزنامه در اینترنت منتشر نمی‌شود و تمامی پیامک‌ها از طریق پارس‌سنتر به سفارش اعضاء سایت برای شما ارسال می‌شود. اطلاعات ارسال شده به صورت پیامک، شامل آخرین محصولات و اطلاعات در مورد موضوع یا شرکت انتخاب شده می‌باشد.