ژیار صنعت انرژی (انرژی خورشیدی/پکیج خورشیدی/پنل خورشیدی/ا...

پنل خورشیدی, باتری خورشیدی, اینورتر خورشیدی

سوالات متداول

سوال: چه تجهیزاتی برای یک سیستم فتوولتاییک بکار می رود؟
پاسخ: بطور کلی یک سیستم فتوولتایی از 4 عضو اصلی تشکیل یافته است. 1- پانلهای خورشیدی 2- باتری باتری 3- اینورتر (تبدیل کننده برق دی-سی به ای-سی) 4- شارژکنترل

سوال: جنس سلولهای خورشیدی چیست؟
پاسخ: سلولهای خورشیدی از مواد نیمه هادی به نام سیلیکون یا ژرمانیوم ساخته شده اند که با تحریک الکترون های آن توسط فوتونهای نوری، الکتریسیته تولید می شود.

سوال: آیا برای تمام وسایل الکتریکی می توان از برق تولید شده توسط سیستم فتوولتاییک استفاده نمود ؟
پاسخ: برق تولیدی توسط سیستم فتوولتاییک از نوع برق DC می باشد. بنابراین کلیه وسایلی که با برق DC کار کنند را می توان به این سیستم وصل کرد. مانند : رادیو، شارژ موبایل، چراغ قوه و برخی از موتورها که با برق DC کار می کنند. برای سایر وسایل برقی که با استفاده از برق AC کار می کنند از دستگاهی به نام اینورتر، که وظیفه تبدیل برق DC به AC را بر عهده دارد، استفاده می شود.

سوال: آیا در هنگام باریدن تگرگ یا برخورد یک جسم سخت به سطح پانل، پانلها دچار آسیب می شوند ؟
پاسخ: برای جلوگیری از آسیب، بر روی پانل های خورشیدی یک لایه پلاستیک یا شیشه ضخیم شفاف قرار گرفته است که از برخورد اشیاء به سطح سلول ها جلوگیری می کند.

سوال: آیا در زمستان انباشته شدن برف بر روی سطح پانل ها می تواند باعث ایجاد اختلال در این سیستم شود؟
پاسخ: نور خورشید از لایه های نازک برف و یخ به راحتی عبور می کند و تاثیر چندانی بر روی کارکرد پانل ندارد، ولی تا حدی راندمان را کاهش می دهد و بهتر است که سطح پانل ها به دقت تمیز گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ژیار صنعت انرژی (انرژی خورشیدی/پکیج خورشیدی/پنل خورشیدی/ا...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پنل خورشیدی، باتری خورشیدی، اینورتر خورشیدی، شارژرکنترلر خورشیدی، پمپ آب خورشیدی، سلول خورشیدی ، آبگرمکن خورشیدی، برق خورشیدی، طراحی و اجرای سیستم خورشیدی، طراحی و ساخت و اجرا پایه چراغ روشنایی ، فروش پنل خورشیدی، فروش پایه روشنایی و چراغ پارکی، باتری ژل و باتری خشک، باتری سیلد اسید، اینورتر پمپ آب خورشیدی، کانکتور خورشیدی و روشنایی خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات