ژیار صنعت انرژی (انرژی خورشیدی/پکیج خورشیدی/پنل خورشیدی/ا...

پنل خورشیدی, باتری خورشیدی, اینورتر خورشیدی

چرا انرژی پاک باید مورد توجه قرار گیرد ؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تا كنون بدليل فراواني و ارزاني انرژي هاي فسيلي در ايران و حتي در جهان .به انرژيهاي نو و پاك و تجديد پذير مانند انرژي آفتاب.باد.آب.زمين گرما.امواج دريا. ماه.زيست توده.پيل سوختي.و موارد ديگر توجه چنداني نشده است.

اما با پايان يافتن نفت و گاز . و آلودگيهاي بيش از اندازه كره زمين. و مسائل ديگر بايد مخصوصا ايرانيها كه با اسراف نفت و گاز مصرف كرده اند! به فكر انرژيهاي جايگزين و پاك باشند.چون در ايران انرژي پاك نيز زياد است.

جهان قبل از كشف نفت و گاز چگونه انرژي خود را تامين ميكرد؟

در نظر بگيريد فرداي نه چندان دور نفت تمام شد! ديگر از درامد هاي ميليارد دلاري نفت كه خبري نيست. ما با اين همه مصرف انرژي كه عادت كرده ايم بايد چكار كنيم؟

دو راهكار پيش رو است. اول: آموزش همگان به قناعت در مصرف انرژي. دوم :آموزش و ترويج و هدايت مردم به سمت انرژي هاي نو و پاك

اينكه انرژي هاي نو در سطح دانشگاهها و مراكز تحقيقاتي مانده . بزرگترين مشكل ايران است. در كشور هاي ديگر . اين موضوع را عملا به سطح جامعه رسانده. و مردم را با اهرم هاي مختلف مانند رياضت اقتصادي.گراني انرژي و ترويج و كمكهاي دولتي. و غيره وادار به استفاده از انرژيهاي نو كرده اند. تا به مرور با پديده اتمام نفت خود را وقف دهند. نه اينكه وقتي تمام شد. به يكباره كاسه چه كنم بدست بگيريم.

البته بايد يادآوري كنیم كه انرژي اتمي جزئ انرژيهاي پاك نيست. زيرا در زلزله اخير ژاپن ديگر به اثبات رسيد كه بايد از رده خارج شود. و اكنون از اينهمه نيروگاه اتمي در ژاپن فقط يكي كار ميكند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ژیار صنعت انرژی (انرژی خورشیدی/پکیج خورشیدی/پنل خورشیدی/ا...

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

پنل خورشیدی، باتری خورشیدی، اینورتر خورشیدی، شارژرکنترلر خورشیدی، پمپ آب خورشیدی، سلول خورشیدی ، آبگرمکن خورشیدی، برق خورشیدی، طراحی و اجرای سیستم خورشیدی، طراحی و ساخت و اجرا پایه چراغ روشنایی ، فروش پنل خورشیدی، فروش پایه روشنایی و چراغ پارکی، باتری ژل و باتری خشک، باتری سیلد اسید، اینورتر پمپ آب خورشیدی، کانکتور خورشیدی و روشنایی خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات