ویلاسازی کاسپین -LSF

ویلای پیش ساخته , صنعتی سازی ساختمان, ساختمان پیش ساخته

vip
vip

مشارکت در ساخت ویلا

یکی از بهترین راههای ایجاد ارزش افزوده برای زمین های با کاربری مسکونی ایجاد واحد مسگونی بر روی آنهاست . معمولا در سیستم ارائه شده شرکت ویلاسازی کاسپین ظرف مدت دو الی سه ماه میتوانید زمین مورد نظر خود را به قیمتی در حدود 50% گرانتر بفروشید . شرط ما برای این مشارکت داشتن دو قطعه زمین یا قابلیت ساخت دو واحد ویلا در زمین میباشد که رایگان یک واحد را ساخته و واحد دیگر به ما تعلق داشته باشد .

توضیحات خدمت

یکی از بهترین راههای ایجاد ارزش افزوده برای زمین های با کاربری مسکونی ایجاد واحد مسگونی بر روی آنهاست . معمولا در سیستم ارائه شده شرکت ویلاسازی کاسپین ظرف مدت دو الی سه ماه میتوانید زمین مورد نظر خود را به قیمتی در حدود 50% گرانتر بفروشید . شرط ما برای این مشارکت داشتن دو قطعه زمین یا قابلیت ساخت دو واحد ویلا در زمین میباشد که رایگان یک واحد را ساخته و واحد دیگر به ما تعلق داشته باشد . طرحهای معماری این شرکت ارزش افزوده به مراتب بالاتری برای زمین مسکونی ایجاد خواهد کرد و قیمت فروش ویلاهای ما به سادگی بالاتر از عرف منطقه ای خواهد بود . 

ارزش هر ملک به طرح و کیفیت ساخت ، سازه احداث شده بر روی آن میباشد که ما ارزش افزوده بالاتر از حد متعارف را ایجاد خواهیم کرد . هر زمینی هم برای ما قابل قبول نخواهد بود و مستلزم بررسی و تائید کارشناس رسمی دادگستری همکار شرکت خواهد بود . 

کارگزاری املاک بر خلاف مشاورین املاک از مراحل انتخاب زمین قطعه بندی و اخذ مجوزها و ساخت و ساز در خدمت مشتریان گرامی خواهد بود و با همکاری مهندسین نقشه بردار . شهرساز معمار مهندسین عمران و راه و ساختمان . تحت نظارت کارشناسان رسمی دادگستری و وکلای پایه یک دادگستری سرمایه گذاری مطمئنی را برای سرمایه گذاران تضمین و تعهد می نمانید . 

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

ویلاسازی کاسپین -LSF

رشت

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

ویلای پیش ساخته ، صنعتی سازی ساختمان، ساختمان پیش ساخته، ویلای ارزان قیمت، خانه پیش ساخته، هزینه سازه ال اس اف، اضافه طبقه ، ویلای مدرن، ویلای لوکس ، قیمت سازه ال اس اف ، خانه سازی صنعتی، ویلای شمال، سازه مدرن ، قیمت ویلا، ویلاسازی صنعتی، ساختمان سازی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 6 هفته قبل