گروه نوین محاسب سیستم

مشاوره مالی و اداری, شرکتهای با مسئولیت محدود, شرکتهای سهامی خاص

بازاریابی شبکه ای چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
ولی به نظر میرسد که این شیوه ها دیگر نمیتواند جوابگوی احتیاجات همه مردم باشند.  پس نیروی رحمت الهی در قالب شعور انسانی متجلی میشود.
و دانشی را به وجود می آورد که میتواند در برقراری عدالت زیستی در جهان دخالت کند.
تکنولوژی جدیدی به وجود می آید و فناوری اطلاعات که شیوه های جدید درآمدزایی را از قبیل بازاریابی مشارکتی و بازاریابی شبکه ای را با  خود به ارمغان می آورد .
باید توجه داشته باشید که تکنولوزی به منظور رفع مشکلات، بیماری ها، تضادها و اختلافات به وجود نیآمده است بلکه تکنولوژی یک فرصت است فرصتی که بوجود آمده تا ما به وسیله آن این اختلافات و مشکلات را حل کنیم.
شیوه جدیدی از کسب و کار که اصول و معیارهای خاص خودش را نیز  دارد و در واقع شما را به انجام کاری دعوت می کند که تا به حال انجام نداده اید.
تکنولوژی از شما دعوت می کند که یاد بگیرید و یاد دهید و از دانشتان کسب درآمد کنید.
این فرصت جدید بیرونی این جرقه را در ذهن شما ایجاد می کند که اگر امروز همان کارهایی را انجام دهید که دیروز انجام داده اید در خوشبینانه ترین حالت فقط همان چیزی را بدست می آورید که دیروز به دست آورده بودید.
تکنولوژی که در پس بازاریابی شبکه ای وجود دارد به عنوان یک فرصت بیرونی به شما یاد می دهد که چگونه با هم و با استفاده از انرژی گروهی و فعالیت سازمان یافته تیمی به اهداف و آرزوهای فردی و جمعی تان جامه عمل بپوشانید.
در واقع ایجاد یک سینرژی با شعار جهانی هیچ کس باهوش تر از همه نیست این همان ارزش واقعی شبکه است ارزشی که پذیرش آن به معنای اعلام آمادگی شما به منظور دستیابی به سهم واقعیتان از زندگی و تغییر تمام چیزهایی که قابل تغییرند میباشد.
در نهایت باید این تجربه را یادآور شوم که برقراری این تعادل های پول ساز جز با برقراری تعادل در پندار، گفتار، کردار، تلا شی خستگی ناپذیر و متمرکز به سمت هدفی مشخص به دست نمی آید .
 فراموش نکنید که امروز نخستین روز از آینده شماست موفقیت در دستان شماست مثل کلید منزل یا ماشین که در دست ما هست ولی ما سراغش را از دیگران میگیریم.

                                                                            رضا نوین

گروه نوین محاسب سیستم
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه نوین محاسب سیستم

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

مشاوره مالی و اداری، شرکتهای با مسئولیت محدود، شرکتهای سهامی خاص، کارخانجات صنعتی ، کارخانجات تولیدی، صنعت و معدن، کشت و صنعت، مشاوره سرمایه گذاری، مشاوره سرمایه پذیری، ارائه مشاوره انواع تسهیلات مالی، بهبود کسب و کار، مشاوره اخذ مجوز دانش بنیان ، تسهیلات مالی، کارشناس مالی و اداری، ضمانت نامه بانکی، رفع مشکلات کسب و کار

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 7 روز پیش