گروه امنیتی آریانا

نصب و راه اندازی, آموزش, مشاوره رایگان

نصب دوربین مداربسته در منازل

نصب دوربین مداربسته در منازل

در صورتی که بخواهید دوربین مداربسته در واحد مسکونی و یا منازل نصب کنید، شناسایی مهم ترین محل های نصب ضروریست. در ساختمان های مسکونی و منازل بسته به مجتمع بودن یا ویلایی بودنشان محل نصب دوربین تفاوت هایی دارد. با این حال ما به عمومی ترین آنها اشاره خواهیم کرد که در هر نوع فضای مسکونی این مناطق وجود دارند. این نواحی شامل:

  • درب ورودی: از کلیدی ترین نقاط برای نصب دوربین مداربسته درب ورودی به ساختمان است. به علت رفت و آمدهای افراد به داخل ساختمان بهترین نقطه برای نظارت است.
  • آسانسور و طبقات: آسانسور خصوصاً در مجتمع های بزرگ و پر جمعیت، بخش پر تردد ساختمان محسوب می شود. در صورت حساس بودن ساکنین در طبقات نیز می توانید دوربین نصب کنید. البته طبقات و راهروها اولویت کمتری دارند.
  • پارکینگ: پارکینگ بخش مهم دیگری از آپارتمان ها و منازل مسکونی است. به علت پارک اتومبیل ها و محل تردد افراد منطقه مهمی برای نصب دوربین محسوب می شود.
  • پشت بام و محوطه ی اطراف ساختمان: برای نصب دوربین روی پشت بام ساختمانی که بلندتر از سایر ساختمان های اطراف خود است، ضرورت چندانی وجود ندارد. در مقابل برای ساختمانی با ارتفاع کم و یا هم ارتفاع نصب دوربین در پشت بام یک راه حل مناسب است. در محوطه ی اطراف ساختمان به خاطر پارک خودروی اهالی و ساکنین و یا مواردی از این دست می توان دوربین نصب کرد.

نکات مهم در انتخاب دوربین مداربسته منازل

  • ارتفاع نصب: برای نصب دوربین مداربسته ارتفاع دوربین از نکات مهمی است که باید رعایت شود. ارتفاع محل دوربین برای پیشگیری از آسیب و جابجایی دوربین نقش بسزایی دارد.
  • کیفیت : همچنین کیفیت دوربین مداربسته که در زمان نگارش این مقاله دوربین های مداربسته با کیفیت تصویر 2 مگا پیکسل معمولاً برای اهداف کلی نظارتی در منازل مسکونی مناسب هستند.
  • قابلیت ها: قابلیت WDR و دید در شب دوربین مداربسته از ویژگی هاییست که باید مورد توجه باشد. محل قرار گیری دوربین تعیین می کند که چه قابلیتی برای دوربین ضروریست WDR یا BLC یا قابلیت دیگر.

برای اطلاعات بیشتر در این ارتباط به مقاله زیر مراجعه کنید:

https://mcctv.ir/the-best-cctv-for-home/

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه امنیتی آریانا

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

نصب و راه اندازی، آموزش، مشاوره رایگان، فروش انواع دوربین های مداربسته

دسته‌بندی خدمات