ماشین سازی پدیدار (تولید کننده ماشین آلات قوطی فلزی)

دستگاه های قوطی سازی, ماشین آلات قوطی سازی, تعمیرات دستگاه های قوطی سازی

مشخصات حلب(قوطی) پنیر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 

 

1) هدف

هدف از تدوين اين استاندارد تعيين ويژگيهاي حلب مخصوص پنير مي‏باشد كه بتواند پنير را به خوبي نگهداری نموده و از مصرف حلبهاي مختلف ديگر جلوگيري نمايد .

2ـ دامنه كاربرد

اين استاندارد شامل حلبهایي مي‏باشد كه مخصوص بسته بندي پنير ايراني تهيه و استفاده مي‏گردد .

3 ـ ويژگيها

 1) متریال اين حلب ها از ورق آهن با پوشش قلع مي‏باشد .حداقل مقدار پوشش قلع 2.8 گرم در متر مربع می باشد .

2) شکل ظاهری

حلب مخصوص پنیر از مکعب مستطیل و کتابی و مربع (به سایزهای مختلف ) با دربهای فلزی و آلومینیومی ساده و ایزی اپن تشکیل شده است .

4) دربندی حلب ( قوطی )

دربندی قوطی (حلب) به دنبال عدم رعایت مسائل بهداشتی ناشی از زنگ زدگی در محیط های مرطوب و انتقال آلودگی ها به محتویات داخل حلب می باشد این مسئله شرکت پدیده نوپارسی را ملزم به تولید و ارایه هر چه سریعتر دستگاه دربندی از جنس تمام استیل نمود که به حول قوه الهی تا به امروز توانسته رضایت مشتریان را جلب کند .

چگونگي اتصال سر و كف به بدنه در اين ظروف به طريق مضاعف بوده به گونه ای که دو لبه ورق به داخل هم رفته و توسط قرقره های دستگاه والس (دربند حلب) اصطلاحا فیتیله می گردد جهت استانداردهای فضای آزاد بدنه حلب و همچنین سر و کف حلب اطلاعاتی را در مقاله قسمت بررسی مشکلات بسته بندی مواد غذایی فراهم آمده که می توانید مطالعه کنید .

فاكتورهاي مؤثر در دربندی حلب (قوطی) در استاندارد ملي شماره 1881 روشهای تست و ویژگیهای قوطی فلزی جهت نگهداری مواد غذایی مقرارت عمومی ذکر شده است .

5) درزجوش بدنه حلب

بدنه قوطی های مخصوص پنیر با روشهای مختلفی می تواند جوش شود که مناسبترین آن استفاده از دستگاه درزجوش بدنه می باشد ، طرز کار این دستگاه به این صورت است که هردو لبه ورق استوانه ای شکل به به هم چسبیده و سیم مسی برروی سطح آنها توسط قرقره حرکت کرده و جوش می شود باید توجه داشت که تماس پنیر با فلز زنگ زده و یا ترکیبات لحیم با مقدار زیاد سرب که در این نوع حلبها معمول است مناسب نمی باشد .لذا سطح داخل حلب قسمتی که جوشکاری شده است توسط دستگاه لاک پاش و یا پودرپاش آغشته به لاک شده و سپس در درجه حرارت معینی پخته می شود .

مقدار پوشش قلع (لاک سطح جوش شده) نبایست کمتز از 6/5 گرم در متر مربع باشد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

ماشین سازی پدیدار (تولید کننده ماشین آلات قوطی فلزی)

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه های قوطی سازی، ماشین آلات قوطی سازی، تعمیرات دستگاه های قوطی سازی، تعمیر ماشین آلات قوطی سازی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات