شرکت پخش الماس شرق

پخش محصولات {غذایی , بهداشتی ودخانی}, نمایندگی برندهای معتبر

شاخص‌های فرآیندی در شركتهای پخش

امروزه رشد روزافزون شركتهای پخش و افزایش رقابت، افزایش هزینه‌های سربار توزیع و مشكلات سیستمی یا فرآیندی باعث شده است تا شركتهای توزیع و پخش مویرگی به دنبال اصلاح فرآیندهای داخلی باشند.
امروزه رشد روزافزون شركتهای پخش و افزایش رقابت، افزایش هزینه‌های سربار توزیع و مشكلات سیستمی یا فرآیندی باعث شده است تا شركتهای توزیع و پخش مویرگی به دنبال اصلاح فرآیندهای داخلی باشند. این شركتها معمولا سعی می‌كنند از دو روش به برطرف كردن مشكلات خویش بپردازند :
- بكارگیری یا تغییر نرم‌افزارهای جامع مدیریت پخش مویرگی
- مشاوره با متخصصین جهت اصلاح ساختار یا فرآیندها

با توجه به تجربیاتی كه طی همكاری با شركتهای مختلف توزیع و پخش مویرگی بدست آورده‌ام؛ اغلب آنها راه اول را راه نجات خویش قلمداد می‌كنند، حال آنكه معمولا مشكل جای دیگری است. در برخی موارد نیز به دلیل عدم آمادگی ساختار و پرسنل شركتهای پخش استفاده از یك نرم‌افزار جامع مدیریت پخش مشكلات را دو چندان نموده است.

در خصوص نرم‌افزارهای پخش نیز با توجه به آشنایی با نرم‌افزارهای معتبر این حوزه، باید گفت كه هر نرم‌افزار مناسب یك حوزه كاری (دارویی، غذایی، لوازم خانگی و ...) خواهد بود. همچنین بر اساس ابعاد شركت پخش، وضعیت چرخه عمر، وضعیت ساختارها و فرآیند، سطح مدیریتی سازمان پخش و مسائلی از این دست نوع نرم‌افزار پیشنهادی متفاوت خواهد بود.

بر این اساس پس از ارائه خدمات مشاوره به چند شركت پخش (در حال فعالیت یا در شرف تاسیس) شاخصهای كلیدی فرآیندی كه بین اغلب آنها مشترك بود را استخراج كرده و جهت استفاده علاقمندان ارائه می‌نمایم.بدیهی است كه اصلاح ساختار و فرآیند شركتهای توزیع و پخش مویرگی بسیار پیچیده و حساس بوده و نیازمند انجام یك دوره عارضه‌یابی (Diagnosis) بوده و سپس مراحل مشاوره شروع خواهد شد. فایل تهیه شده بر اساس ساختار ابتكاری بنده در عارضه یابی شركتها كه به روش Position Matrix ‌معروف شده، تهیه گردیده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پخش الماس شرق

اصفهان، شاهین شهر

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پخش محصولات {غذایی ، بهداشتی ودخانی}، نمایندگی برندهای معتبر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات