شرکت پخش الماس شرق

پخش محصولات {غذایی , بهداشتی ودخانی}, نمایندگی برندهای معتبر

شیوه‌های توزیع محصولات مصرفی به مصرف کننده گان

رای توزیع محصولات ملموس مصرفی و رساندن به دست مصرف کنندگان نهایی پنج کانال توزیع وجود دارد که عبارتند از :


1- تولید کننده –مصرف کننده: کوتاه ترین و ساده ترین کانال توزیع برای محصولات مصرفی روش از تولید به مصرف است که در ان هیچ نوع واسطه ای وجود ندارد .فروش خانه به خانه .فروش از طریق سفارش پستی و فروش میوه در کنار جالیز و در داخل باغ ها.و فروش محصولات در محل تولید نمونه هایی ازاین روش هستند.

2- تولید کننده-خرده فروش- مصرف کننده: تعدادی از خرده فروش های بزرگ به طور مستقیم از تولید کنندگان وکشاورزان خرید می کنند.فروش شیر خوراکی.نوشابه وبسیاری از مواد غذایی وبهداشتی از این طریق صورت می گیرد .

3- تولید کننده –عمده فروش-خرده فروش- مصرف کننده: این کانال .کانال سنتی توزیع محصولات مصرفی است.

4- تولید کننده-کارگزار-خرده فروش-مصرف کننده: بعضی از تولید کنندگان ترجیح می دهند برای دست بابی به بازار خرده فروشی وبه خصوص خرده فروش های بزرگ .به جای عمده فروش از واسطه های کارگزار استفاده کنند. برای مثال تولید کننده یک مایع ظرفشویی .یک دلال یا کارگزار مواد غذایی را انتخاب کرد تا با استفاده از امکانات او در فروشگاههای بزرگ و سوپرمارکت ها محصول خود را توزیع کند

5- تولید کننده-کارگزار –عمده فروش-خرده فروش-مصرف کننده: تولید کنندگان ممکن است برای دستیابی به خرده فروش های کوچک از واسطه های کارگزار استفاده کنند.بدین ترتیب که از طریق ارتباط کارگزاران با عمده فروش ها محصولات خود را به خرده فروش های کوچک و مغازه ها می فروشند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت پخش الماس شرق

اصفهان، شاهین شهر

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

پخش محصولات {غذایی ، بهداشتی ودخانی}، نمایندگی برندهای معتبر

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات