گروه تولیدی بازرگانی نانو ایرانیان

وارد کننده پوشش های نانو, تولید کننده اسپرهای نانو, تولیدکننده پوشش های نانوئی

تکنولوژی نانو درخودرو(گروه تولیدی بازرگانی ایرانیان)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

روغن نانوخودرو

نانولوب باعث افزايش روانسازي براي قطعات و سطوح زبر مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. به گونه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اي که توليدکنندگان مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند زمان و هزينه کمتري را صرف ماشين‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاري قطعات خود کنند.

از جنبه محيط‌‌‌‌‌‌‌‌‌زيست، استفاده از نانولوب باعث کاهش مصرف انرژي و در نتيجه کاهش آلودگي هوا مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود. نانولوب به شيوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي مختلف زير استفاده مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود:

 افزودني در روغن‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها

 افزودني در گريس‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها

 ماده اشباع‌‌‌‌‌‌‌‌‌کننده در قطعات

 جزئي از فيلم‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي کامپوزيتي پليمري

 جزئي از پوشش‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي کامپوزيتي فلزي

 پودر

 مزاياي نانولوب‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها عبارتند از:

 کاهش اصطکاک و سايش به ميزان بسيار بيشتري نسبت به روانساز‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي ديگر، بويژه در بارگذاري‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي بالا

 طول عمر

 افزايش قدرت موتور و کاهش سايش اجزاي آن

 کاهش مصرف روغن و سوخت

 کاهش صدا و لرزه

 قابليت کارکرد در نيروهاي بالا

 ذخيره انرژي و کاهش آلودگي

 ماده دوست‌‌‌‌‌‌‌‌‌دار طبيعت

 حفظ دقت قطعات ماشيني

 کاهش هزينه آماده‌‌‌‌‌‌‌‌‌سازي قطعات ��ه دليل کارکرد موثر بر روي سطح زبر

 آسان‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر شدن استارت زدن در حالت سرد

 خصوصيات نانولوب عبارتند از:

ابعاد نانومتري

 قابليت نفوذ به داخل حفره‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و درزهاي بسيار ريز

 پيش‌‌‌‌‌‌‌‌‌گيري از تشکيل سطح

 امکان تهيه خود-روانسازهاي اشباع

شکل کروي

 از طريق غلتيدن، باعث کاهش بسيار بيشتري در اصطکاک نسبت به ترکيبات لايه‌‌‌‌‌‌‌‌‌اي مرسوم مي‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود

پايداري شيميايي به سبب نداشتن لبه‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي فعال

عمر عملکرد بالا

 پايداري فيزيکي بالا

 عدم چسبندگي به سطح

ساختار تودرتو

 روانساز با قابليت خودسازي براي سيستم‌‌‌‌‌‌‌‌‌هاي بدون سويس و نگهداري

اجزای متراکم با اصطکاک پایین برای صرفه جویی در سوخت

در خودروهای مسافر بری ، ۱۵- ۱۰ درصد مصرف احتراق سوخت به دلیل اصطکاک موتور می شود. از میان این قطعات می توان به قسمت های پیستون شامل دیواره سیلندر و پیستون ، قطعات میل لنگ ، همچنین بخش های مختلف سوپاپ اشاره کرد. اصطکاک قسمت های پیستون باعث  بخش عمده ای از اشکالات اصطکاکی است. نانو فناوری می تواند به کاهش مصرف سوخت بوسیله کم کردن اصطکاک کمک کند.

مواد پوشش دار نانو ساختار که دیواره سیلندر بکار برده می شوند اصطکاک و سایش و در نتیجه مصرف سوخت را کم می کنند. شرکت Daimlerchrysler یک پروژه تحقیقاتی را تحت عنوان پوشش های کامپوزیتی نانو ساختاری برای لبه های سیلندر با استفاده از سطح نانو ساختار و پیش بینی سایش برای موتورهای دیزلی و بنزینی تحت تنش بالا آغاز کرده است. هدف از این پروژه ، پوشش مستقیم لبه های آلومینیومی لبه اتصال میل لنگ با مواد نانویی می باشد. به موجب آن امکان از بین بردن لوله سیلندر مورد نیاز در لبه آلومینیومی میل لنگ فرتاهم می شود. مواد پوشش دهنده که شامل نانو بلورهای با اندازه nm130-60 برپایه کاربید و بورید آهن است سطوح فوق العاده سخت با خواص اصطکاکی کم را نتیجه می دهد.

اثر نیلوفری و کاربرد آن در ساخت سطوح خود تمیز شونده
یکی از شناخته شده ترین مزیت های فناوری نانو اثر نیلوفری ست که سطوح خود تمیز شونده را امکان پذیر می سازد. به سبب ساختار بسیار صاف و یکنواخت سطح گل نیلوفر، قطرات آب و گرد غبار از روی گلبرگ ها می لغزند بی آنکه اثری روی آنها به جای گذارند.
بنابراین اگر سطوح اجسام دارای ساختار بسیار صاف و صیقلی (در مقیاس نانو) باشند، ذرات آلودگی و همچنین آب روی آنها باقی نخواهد ماند.
رنگ ها و پوشش های سقف خودرو که این اصل طبیعی را به کار می برند امروزه در بازار موجود می باشند. ساختار نانویی این سطوح، از جمع شدن ذرات آلودگی و قطرات بسیار ریز آب نیز جلوگیری می کند. همچنین رینگ های خود تمیز شونده نیز با استفاده از این ویژگی در حال تولید هستند.
همچنین پوشش نانویی در حال تولید است که با اضافه کردن آن به سطح شیشه خودرو (برای مثال به روش اسپری کردن)، فرورفتگی های بسیار ریز سطح شیشه را پر کرده و سطح صاف و بدون پستی و بلندی ایجاد می کند و در نتیجه قطرات ریز آب و گرد و غبار روی شیشه باقی نمی ماند و بنابراین موجب افزایش دید راننده، استهلاک کمتر برف پاکن ها و نیاز کمتر به شستشوی شیشه و همچنین بهبود دید در شب در نتیجه کاهش انعکاس مضر نور می شود.
در تصویر زیر چگونگی این فرآیند نشان داده شده است.

محافظ نانو بدنه خودرو

*محافظ رنگ در برابر اشعه UV خورشید

*جلوگیری از مات شدن رنگ و ایجاد شفافیت بسیار بالا

*عدم نیاز با استفاده از هر گونه مواد شوینده

*جلوگیری از آثار هر گونه لکه، چربی و فضولات اسیدی پرندگان و حشرات

*تمیزی آسان بعد از اعمال محصول با آب و دستمال

 با اعمال نانو بر روی بدنه خودرو، سطح آن بسیار شفاف و خیره کننده گردیده و بدنه خودرو در برابر هر گونه کثیفی( گردو غبار، لکه چربی و فضولات اسیدی پرندگان و همچنین شیره درختان) مقاوم شده و  برای تمیز کردن سطح دیگر نیاز به شوینده نبوده و صرفا با آب و دستمال تمیز می کردد.

پوشش دهنده‌های بدنه خودرو

ساخت پوشش‌های ضد خراش و ضد لک برای خودروها از جمله زمینه‌هایی است که افزایش قابل توجه بازارپسندی محصولات را به دنبال خواهد داشت. در همین زمینه تلاش‌های مستمری محصولات را به دنبال خواهد داشت. در همین زمینه تلاش‌های مستمری به منظور شناخت راه‌های جلوگیری از صدمات ناشی از عوامل طبیعی نظیر برف و باران، رسوبات اسیدی و نمکی، تابش ماوراء بنفش خورشید، رطوبت و همچنین لب پریدگی، رنگ رفتگی و خراش درصنعت خودرو صورت می گیرد.

محافظ شیشه ماشین

پک شیشه ماشین، محصولی موثر و قوی براساس فناوری نانو برای شیشه های اتومبیل است. این مجموعه محتوی یک عامل تمیز کننده خاص مبتنی بر آب با اجزا ساینده است. با اعمال این محصول توسط اسفنج خاکستری بروی سطح می توان  لکه های دائمی و باقی مانده پاک کننده های قبلی را با کمترین تلاش از بین برد. این محصول به طور قابل توجهی زدودن لکه های جدید را آسان می کند.

  • · پاک کننده قوی و پالایش دهنده شیشه های اتومبیل
  • · تاثیر بلند مدت در برابر کثیفی ها   (از جمله گرد و غبار)
  • · کاهش دهنده چسبندگی لکه ها (فضولات پرندگان , شیره ی درخت و چربی)
  • · تمیز کردن آسان بعد از اعمال محصول (دفع آسان آب و هرگونه آلودگی )
  • · عدم نیاز به پرف پاک کن در هنگام بارش باران و برف در سرعت بالای ۲۰ کیلومتر
  • · عدم نیاز مواد شوینده   

روکش‌های ضد لک و خودتمیز شونده

در این شیوه از لایه نانو کامپوزیتی نازکی برای حفظ جلوه ظاهری فلز استفاده می‌شود. به این ترتیب با عامل دار کردن هوشمند سطح فلز، تمیز کردن آن هم به مراتب آسان‌تر خواهد بود. این نوع روکش برای پوشاندن سطح فولاد زنگ نزن، مس، برنج و سایر قطعات فلزی خودرو مناسب است ولی برای سطوح شیشه‌ای مناسب نیست. از طرفی آن را با روش‌های ساده‌ای مانند اسپری کردن یا غوطه‌ور ساختن به کار می‌گیرند که علاوه بر حفظ شفافیت یا مات بودن، در برابر اسیدها و بازها مقاومت شیمایی بالایی دارد و در نتیجه خواص آنتی باکتریال یا محافظت در برابر خط کشیده شدن را نیز خواهد داشت. بنابراین با این فناوری، اثر انگشت به جای مانده روی فلز به سختی با چشم قابل تشخیص خواهد بود و هیچ ردی هم از اکسید شدن روی فلز مشاهده نخواهد شد و در نتیجه تمیز کردن فلز آسان‌تر و سریع‌تر انجام می‌شود و اثر انگشت‌ها را به راحتی و حتی با یک دستمال یا حوله خشک می‌توان پاک کرد، به طوری که هیچ اثری از آن باقی نماند.

 پوشش‌های ضد لک شیشه

استفاده از این نوع پوشش روی شیشه خودرو موجب دفع آب و ذرات گردوغبار شده و به راحتی می‌توان سطح شیشه را تمیز کرد. این پوشش همچنین ضد سایش بوده و علاوه بر مقام بودن در برابر پرتوهای فرابنفش، از دوام طولانی‌تری برخوردار است. عمر این محصول روی شیشه جلوی خودرو تا پنجاه هزار کیلومتر و روی شیشه پنجره‌هایی که در جهت حرکت ماشین قرار ندارند تا پنج سال می‌رسد.

 پوشش‌های فوتوکرومیک

عدم دید کافی راننده به هنگام حرکت در خلاف جهت تابش آفتاب از جمله دلایل بروز حوادث جاده‌ای است. فناوری نانو توانسته است به رفع این مشکل کمک کند. استفاده از روش‌های کلوئیدی برای تهیه نانو ذرات حساس به نور به همراه روش‌های سل – ژل، توانایی بالقوه زیادی برای طراحی و تهیه مواد فوتوکرومیک دارد به طوری که با این روش ایجاد هر شکلی از این مواد، از جمله فیلم‌های نازک برای به کاری گیری روی شیشه خودروها امکان پذیر است.

-------------------------

محافظ استیل و کروم

موارد کاربرد:

وسایل فلزی و استیل آشپزخانه ، کشوها ، اجاق گاز ، فر،یخچال ، دستگیره های در و همچنین فلزاتی مانند مس که اکسید می شوند.

  ویژگی های محصول

 ۱- ایجاد خاصیت حباب حباب شدن آب (آبگریزی)

۲- کاهش چسبندگی سطح، تمیزی راحت و کاهش فرسایش و خش هنگام تمیز کردن سطح

۳- کاهش اثر انگشت و تمیزی آسان

۴- محافظت شفافیت سطح

۵- خاصیت آنتی باکتریال

۶-محافظت در برابر آسیب های ناشی از مواد شیمیایی و جلوگیری از ایجاد لکه های سیاه

۷- صرفه جویی در مصرف مواد شوینده و در نتیجه کمک به اقتصاد خانواده

۸- کاستن زمان نظافت و در نتیجه داشتن زمان کافی برای خانواده

۹- دوام ۲-۱ ساله

۱۰- استفاده آسان

۱۱ – بی بو ، بی رنگ ، بی ضرر

۱۲- مقاومت در برابر حرارت تا دمای ۴۵۰ درجه سانتی گراد

۱۳- مقاومت در برابر مواد شیمیایی

۱۴- مقاومت در برابر اشعه خورشید

  توجه :

برای وسایل فرسوده، سیاه شده و لکه دار استفاده از کف با کاربری زیاد که دارای جایزه کیفیت اروپاست، توصیه می شود.

این محصول برای تمیز کردن قبل و بعد از نانو شدن وسابل استیل قابل استفاده است.

 

گروه تولیدی بازرگانی نانو ایرانیان

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه تولیدی بازرگانی نانو ایرانیان

سمنان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

وارد کننده پوشش های نانو، تولید کننده اسپرهای نانو، تولیدکننده پوشش های نانوئی، واردکننده محصولات اسکا فرمولا وان آلمان، پوشش محافظتی ساختمان، آب بندی ساختمانی، تولید کننده نانو مواد باکاربری هیدروفوب، محصولات نانوئی اروپائی، پوشش های آب گریز، محصولات ضد آب ، نانو تکنولوژی، واردکننده محلولهای نانوئی، پوششهای محافظ، آب گریز های ساختمانی، رنگ نانو، خش گیر وپولیش نانوئی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات