بیمه میهن شاه زمانی تکاب

بیمه عمر, بیمه اشخاص, بیمه مهندسین

بیمه اشخاص

قلمرو بیمه های اشخاص که به سه شاخه اصلی بیمه های عمر،حادثه و درمان تقسیم میگردد،بسیار وسیع بوده و انواع مختلف پوششهای آن حامی افراد و خانواده ها میباشد.خانواده ها با بر خورداری ازتامین های این نوع بیمه به پشتوانه مالی قابل توجهی دست می یابند و می توانند هنگام ازدواج - تولد فرزندان – تحصیلات دانشگاهی – تهیه جهیزیه – تامین مهریه –باز نشستگی ودرمان مورد حمایت بیمه ای قرار گیرند .

توضیحات خدمت

مقدمه

قلمرو بیمه های اشخاص که به سه شاخه اصلی بیمه های عمر،حادثه و درمان تقسیم میگردد،بسیار وسیع بوده و انواع مختلف پوششهای آن حامی افراد و خانواده ها میباشد.خانواده ها با بر خورداری ازتامین های این نوع بیمه به پشتوانه مالی قابل توجهی دست می یابند و می توانند هنگام ازدواج -  تولد فرزندان – تحصیلات دانشگاهی – تهیه جهیزیه – تامین مهریه –باز نشستگی ودرمان مورد حمایت بیمه ای قرار گیرند . حتی در صورت بیکاری،ازکار افتادگی کامل و یا فوت سرپرست خانوار این حمایت ها می تواند با تامین بخش قابل توجهی از هزینه های زندگی از فشار روحی واقتصادی خانواده کاسته ودر مسیری مطمئن وضعیت اقتصادیشان را سامان دهد .

مورد بیمه

در بیمه های اشخاص مورد بیمه، شخص بیمه شده است و تعهد بیمه گرپرداخت سرمایه ای معین به اشخاصی است که از طرف او تعیین شده اند یعنی بیمه گر با در نظر گرفتن وقایع احتمالی که برای شخص بیمه شده روی میدهد متعهد میگردد که مبلغی را به وی یا افراد منتخب وی پرداخت نماید.
در بیمه های اشخاص بر خلاف بیمه های اموال بیمه شده می تواند خود را نزد چند شرکت بیمه کند وهر یک از بیمه گران به میزان تعهدی که کرده اند متعهد پرداخت سرمایه بیمه به بیمه شده یا ذینفع هستند.

 
  

بیمه های اشخاص شامل انواع زیر است:

 

1_ بیمه عمر:Life assurance

2_ بیمه حوادث اشخاص :Personal accident insurance

 

3_ بیمه درمان :Health insurance

 
 
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بیمه میهن شاه زمانی تکاب

آذربایجان غربی، تکاب

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بیمه عمر، بیمه اشخاص، بیمه مهندسین، بیمه نوزاد، بیمه اتش سوزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات