بیمه میهن شاه زمانی تکاب

بیمه عمر, بیمه اشخاص, بیمه مهندسین

بیمه عمر

بیمه عمر و سرمایه گذاری بیمه میهن

توضیحات خدمت

برای تهیه بهترین شرایط بیمه عمر و سرمایه گذاری حداقل چه قدر باید سرمایه گذاری کنم ؟

برای تامین آتیه فرزندان عزیز خود میتوانید  با پرداخت سالیانه از 200 هزار تومان ( روزی 548 تومان ! ) و برای بزرگسالان هم  از سالیانه 600 هزار تومان (روزی 1640 تومان ! ) به بالا صاحب بهترین  بیمه عمر و سرمایه گذاری شوید .

بهترین شرایط پرداخت اقساط بیمه نامه به چه شکلی است ؟

بهترین نحوه پرداخت حق بیمه اقساط بیمه عمر و سرمایه گذاری ، به صورت پرداخت سالیانه میباشد  ، لازم به ذکر است که با توجه به روز شمار بودن سود اندوخته و تعلق گرفتن بهره مرکب  ، با پرداخت اقساط زودتر از سررسید سود  بسیار بیشتری به اندوخته تعلق میگیرد .

چگونه میتوان از کاهش ارزش بیمه و سرمایه با توجه به کاهش ارزش پول جلوگیری کرد ؟

با توجه به رشد نرخ تورم به صورت سالیانه و در نتیجه کاهش ارزش پول نقد این امکان به بیمه گذار داده شده تا به صورت سالیانه بین 5 تا 20 درصد حق بیمه و مبلغ بیمه نامه را افزایش دهد .

آیا امکان برداشت از اندوخته بیمه نامه در طول مدت بیمه وجود دارد ؟

بله ، بیمه گذار میتواند  از ابتدای سال سوم حداکثر تا 30 درصد میزان اندوخته و از سال ابتدای سال هفتم تا 90 درصد اندوخته خود را برداشت نماید

شرایط دریافت وام چیست ؟

بیمه گذار میتواند از ابتدای سال سوم تا سقف 90 درصد اندوخته خود را وام بگیرد ، بهره این وام سه درصد بیشتر از سود پرداختی توسط بیمه گر به اندوخته بیمه گذار میباشد .

منظور از پرداخت کمک هزینه بیماریهای خاص چیست ؟

در صورت انتخاب این پوشش در زمان عقد بیمه نامه در صورتی که بیمه شده پس از گذشت 3 ماه از عقد بیمه نامه به علت  یکی از بیماریهای سرطان ، سکته مغزی ، سکته قلبی ، عمل جراحی عروق کرونر و پیوند اصلی اعضای بدن  در بیمارستان بستری گردد ،  بیمه گر بخشی از هزینه های درمانی را به میزان 30 درصد سرمایه فوت و تا سقف 20 میلیون تومان پرداخت مینماید

پوشش پرداخت سرمایه فوت بر اثر حادثه چیست ؟

در صورت  انتخاب این پوشش  هرگاه بیمه شده به علت حادثه فوت شود سرمایه بیشتری ( تا سه برابر سرمایه فوت به هر علت ) علاوه بر سرمایه تعین شده برای فوت به استفاده کنندگان ( ذینفعان ) پرداخت میشود .

اعتبار بیمه نامه عمر وسرمایه گذاری چگونه تضمین میشود ؟

طبق قانون بیمه مرکزی ایران 50 درصد تمامی حق بیمه انواع بیمه اشخاص باید به حساب بیمه مرکزی بیمه واریز گردد و در عوض بیمه مرکزی به صورت اتکایی عمل کرده و حتی در صورت ورشکستگی شرکت بیمه  ، بیمه مرکزی ایران متعهد به پرداخت تمامی تعهدات به بیمه گذار  خواهد بود .

 
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بیمه میهن شاه زمانی تکاب

آذربایجان غربی، تکاب

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

بیمه عمر، بیمه اشخاص، بیمه مهندسین، بیمه نوزاد، بیمه اتش سوزی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات