فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

تصفیه فاضلاب خانگی چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

درصد بسیار بالایی از سیستم های تصفیه فاضلاب مربوط به تصفیه فاضلاب انسانی و بهداشتی است. در نتیجه ، بسیاری از مردم بدنبال دستگاهی برای تصفیه فاضلاب در مجتمع های مسکونی ، آپارتمان ها و شهرها هستند.

بسته تصفیه فاضلاب خانگی سیستمی است که فاضلاب های مسکونی را با استفاده از چندین مخزن فاضلاب خانگی در حالتهای بسیار ساده به نام سپتیک و در حالتهای پیچیده تر با استفاده از دمنده ها و پخش کننده ها ، کلرناتورها و فیلترهای ماسه تصفیه می کند.

تصفیه خانه فاضلاب خانگی ، چون در محل نصب شده است ، مانند سایر سیستم های فاضلاب نیازی به لوله کشی و تجهیزات خاصی ندارد. خروجی آن نیز در سطح مطلوبی تصفیه شده است که می تواند به صورت محلی برای کاربردهایی مانند کشاورزی ، پرورش ماهی و شستشو مورد استفاده قرار گیرد.
در سیستم تصفیه فاضلاب خانگی ، اغلب بسته به نیاز و تخلیه فاضلاب موجود ، از سپتیک تانک پلی اتیلن استفاده می شود. سپتیک تانک ها از یک فرآیند بی هوازی برای تصفیه فاضلاب استفاده می کنند. یکی از نکات مثبت این سیستم امکان نصب آن در زیر زمین و زیر زمین است. در این حالت فضای محیط اشغال نمی شود. این امر به ویژه برای مکانهایی که فضای کاربر محدود است مفید خواهد بود.

کارکرد تصفیه خانه فاضلاب خانگی نسبت به سایر سیستم ها آسان تر است و اپراتور با آموزش هایی که از سازنده دریافت می کند می تواند به راحتی از این سیستم استفاده کند.
مزایای بسته تصفیه فاضلاب خانگی

سبک برای حمل و نصب آسان
پیش ساخته و پیش مهندسی ، آماده نصب
عملکرد آسان و بدون نیاز به استخدام متخصص
هزینه نگهداری پایین نسبت به سایر تصفیه خانه ها
توانایی استفاده مجدد از پساب برای اهداف مختلف
تصفیه فاضلاب مطابق استاندارد و نیازهای کارفرما و از بین بردن خطرات موجود برای سلامتی انسان و محیط زیست
امکان دفن و نصب زیرزمینی ، که از نظر کاربری زمین و دفاع عامل مهم است.
کاهش هزینه های تعمیر به دلیل مقاومت بالای پلی اتیلن در برابر مواد شیمیایی:
سیستم تصفیه فاضلاب پلی اتیلن مدفون است و از اجزای داخلی پلی اتیلن سفت و سخت تشکیل شده است. در مقایسه با تصفیه خانه های فاضلاب فلزی و تصفیه خانه های بتنی ، این دستگاه بسیار سبک تر است ، طول عمر بیشتری دارد و کارکردن برای کارفرما بسیار راحت تر است.

برخلاف تصفیه خانه های فلزی ، پلی اتیلن سفت و همچنین اجزای داخلی دستگاه زنگ نمی زنند و از خرابی سیستم تصفیه فاضلاب جلوگیری می کنند. مشکل خرابی تجهیزات تصفیه فاضلاب یکی از مشکلات رایج و گسترده در این صنعت است.
تصفیه فاضلاب همزمان با تولید گازهای خورنده است که منجر به هزینه تعمیر و جایگزینی قطعات و اجزای فلزی می شود. اما مشکل خوردگی در تصفیه خانه فاضلاب پلی اتیلن مدفون در زیر خاک برطرف شده و هزینه نگهداری و تعمیرات تا حد زیادی کاهش می یابد.

اپراتورهای تصفیه خانه فاضلاب که عموماً از دستگاه های فلزی شکایت دارند ، همگی معتقدند که کارکردن و نگهداری دستگاه های ساخته شده از پلی اتیلن بسیار آسان تر است.
قابلیت تمیز کردن و شستشوی سریع مدل پلی اتیلن:
نگهداری این سیستم به دلیل شکل استوانه ای و دیواره های جانبی شیب دار بسیار آسان است. تمیز کردن سیستم تصفیه فاضلاب پلی اتیلن بسیار ساده است و شامل استفاده از شلنگ آب برای شستن مواد جامد (مانند ماسه) و خشک کن لجن برای مکش مواد است.

همچنین با توجه به شکل استوانه ای مدل پلی اتیلن ، هیچ مشکلی برای جمع آوری لجن وجود ندارد.
ترکیب کامل فاضلاب داخل دستگاه:
در داخل تصفیه خانه فاضلاب پلی اتیلن ، به دلیل شکل دایره ای ، مخلوط اکسیژن و فاضلاب توسط دیفیوزرها به خوبی انجام می شود و امکان تجمع فاضلاب در هیچ جای حوضچه های هوادهی وجود ندارد. بنابراین ، خریدار می تواند کاملاً مطمئن باشد که اکسیژن کافی به میکروارگانیسم می رسد و کارایی تصفیه فاضلاب قطعاً افزایش می یابد.
مصرف کمتر انرژی:
با توجه به موقعیت تصفیه خانه فاضلاب در زمین ، در مقایسه با سایر سیستم های تصفیه فاضلاب که در زمین قرار دارند ، اکسیژن تولید شده توسط دمنده ها به فشار کمتری نیاز خواهد داشت. بنابراین ، مصرف انرژی در تصفیه خانه فاضلاب پلی اتیلن بسیار کمتر از نوع فلزی خواهد بود.
عمر بیشتر پالایشگاه پلی اتیلن:
پلی اتیلن (HDPE) در برابر حرارت ، خوردگی ، زنگ زدگی ، فشار و همچنین مواد شیمیایی در مقایسه با سایر مواد مورد استفاده در ساخت تصفیه خانه های فاضلاب از مقاومت بالایی برخوردار است. به همین دلیل ، تصفیه خانه فاضلاب خانگی ساخته شده از پلی اتیلن چندین برابر بیشتر از سازه های فولادی و بتنی عمر خواهد کرد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات