فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

عوامل تعیین کننده قیمت سپتیک تانک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

هنگام خرید سپتیک تانک ، قیمت های مختلفی را در بازار پیدا خواهید کرد. هنگام خرید سپتیک تانک و قیمت آن ، باید به عوامل زیر توجه کنید:
جنس بدنه مخزن
تعداد مخازن یا سپتیک تانک بی هوازی
صنعتی یا داخلی باشد
مقدار خاک موجود در بدن.
تعداد و ارتفاع منهول های مورد نیاز
سپتیک تانک افقی یا عمودی
مخزن دفن یا بدون سپتیک تانک دفن
قیمت سپتیک تانک آماده و پیش ساخته
این نوع سپتیک تانک ، همانطور که از نامش پیداست ، ساخت کارخانه است و کاملاً آماده ارسال به سایت است و فقط نیاز به نصب دارد.

سپتیک تانک های آماده و از پیش ساخته شده در انواع مختلف بتن ، فایبرگلاس و پلی اتیلن به فروش می رسند ، مهمترین عامل در هر یک از این نوع میزان بار است که دستگاه سپتیک تانک قرار است در برابر آن مقاومت کند. قیمتها برای هر نوع و بر اساس عوامل قیمت متفاوت است.

به عنوان مثال ، سپتیک تانک عمودی ساخته شده از بتن یا پلی اتیلن که عموما کار را با مشکل مواجه می کند ، قیمت و هزینه بالاتری دارد. بسته به کاربرد آن ، انتخاب سپتیک تانک افقی در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند.
قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن
قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن بر اساس دو لایه دستگاه تعیین می شود که می توانید برآوردی از قیمت انواع آن داشته باشید.
قیمت سپتیک تانک 5 متر مکعب.
قیمت این نوع سپتیک تانک نسبت به سایر انواع سپتیک تانک کمتر و ارزانتر است. قطر مخازن سپتیک با حجم 5 متر مکعب در ابعاد مختلف است که رایج ترین آنها 1.2 ، 1.4 و 1.6 متر قطر است.
قیمت سپتیک تانک 10 متر مکعب.
این مدل یکی از پرکاربردترین سپتیک تانک ها است. زیرا در صورت استفاده از سپتیک تانک در حجم 8 یا 9 متر مکعب و 11 و 12 متر مکعب ، کارشناسان این محصول استفاده از سپتیک تانک 10 متر مکعب را توصیه می کنند. قیمت این مدل بر اساس مقاومت حلقوی لوله و خاکی که در آن ریخته می شود تعیین می شود. به عنوان مثال ، مخزن دو جداره با مقاومت 4 kN / m2 معادل تقریباً 6 میلیون تومان و 12 kN / m2 معادل تقریباً 8 میلیون تومان است.
قیمت سپتیک تانک 20 متر مکعب.
این مدل با قطرهای 1.6 ، 1.8 ، 2 ، 2.2 ، 2.5 متر ، در نوع خود مصرف زیادی دارد و از 8 میلیون تا 25 میلیون تومان یافت می شود. قیمت آن بسته به نوع لوله مورد استفاده در تولید انبار زباله متفاوت است.
قیمت سپتیک تانک 30 متر مکعب.
نوسان این مدل سپتیک تانک پلی اتیلن در بازه قیمتی 15 تا 40 میلیون تومان متغیر است. قیمت آن نیز بر اساس میزان کف و تعداد ورودی و خروجی های انبار دو جداره تعیین می شود.
قیمت سپتیک تانک بتنی
قیمت سپتیک تانک با توجه به حجم بتن ، میلگرد و ... محاسبه می شود. مخزن سپتیک مخلوط بتن آماده گرانتر از محل کار است. اگرچه قیمت ها بسته به وضعیت بازار متفاوت است ، اما این مدل در مقایسه با مدل کامپوزیت مقرون به صرفه ترین نوع سپتیک تانک است.
قیمت کامپوزیت سپتیک تانک
با وجود قیمت بالای این مدل در مقایسه با سایر سپتیک تانک ها ، اما به دلیل عمر مفید خوب ، مقاومت در برابر محیط ، این مدل معمولاً مقرون به صرفه است.
قیمت سپتیک تانک خانگی
اصطلاحی که در بازار می شنوید نامی است که فروشندگان از آن برای تسهیل فروش سپتیک تانک با حجم کم استفاده می کنند. سپتیک تانک های داخلی از سپتیک تانک های پلی اتیلنی یا بتنی با حجم 2 یا 3 متر مکعب ساخته می شوند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات