فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

سپتیک تانک پیش ساخته بتنی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سپتیک تانک پیش ساخته یا پیش ساخته بتنی به صورت استوانه ای عمودی تولید می شود. حجم مخازن پیش ساخته به دلیل وزن زیاد تا 15 متر مکعب در کارخانه قابل تولید می باشد.
برای سپتیک تانک بتنی 50 متر مکعبی باید 3 سپتیک تانک بتنی 15 متر مکعبی در کنار 1 سپتیک تانک پیش ساخته و به موازات یکدیگر قرار گیرد. قطر سپتیک تانک پیش ساخته بتنی از 1 متر شروع و تا 3 متر ادامه دارد. ارتفاع مدل پیش ساخته از 1.5 متر شروع و تا انتهای 5 متر ادامه خواهد داشت.
همه جوامع هم زباله جامد و هم مایع تولید می کنند، این فاضلاب اساساً آب مصرفی جامعه است که در نتیجه کاربردهای مختلف آلوده شده است.
به عبارت دیگر، فاضلاب را می‌توان ترکیبی از مایعات و پسماندهایی دانست که توسط آب از تأسیسات مسکونی، اداری و تجاری، اداری و صنعتی منتقل می‌شوند و در صورت لزوم با آب‌های زیرزمینی، سطحی و سیل‌ها مخلوط می‌شوند.
سپتیک تانک پیش ساخته یا سپتیک تانک ساختمانی با مصالح ساختمانی و در محل با عملکرد عالی می تواند این فاضلاب را تصفیه کرده و آب را دوباره به چرخه بازگرداند.
سپتیک تانک بتن آماده دارای مشکلات اساسی می باشد که در صورت مشاهده این موارد از سوی سازنده، نگرانی در مورد استفاده از سپتیک تانک بتنی پیش ساخته وجود نخواهد داشت.
یکی از این موارد ایزوگام داخل و خارج دستگاه است زیرا باکتری های بی هوازی می توانند حتی دیواره سیمانی سپتیک تانک آماده را که سیمان نوع 5 خواهد بود بخورند و به دستگاه آسیب وارد کنند.
مورد دوم استفاده از سیمان ضد سولفات در تولید سپتیک تانک بتن آماده می باشد.
از زمان های قدیم به سپتیک تانک های بتنی اجازه کار به شکل دو چاه داده شده و در کنار هم کار می کنند.
قیمت سپتیک تانک بتن آماده
قیمت سپتیک تانک بتن آماده در دوره فعلی که قیمت سیمان و آهن تا حدودی به صورت فروش درب کارخانه بدون هزینه حمل ثابت شده است معادل ارقام زیر می باشد:

سپتیک تانک پیش ساخته بتنی 15 متر مکعب به قطر 2 و ارتفاع 4.77 متر با لایه ایزوگام فویل آلومینیومی معادل 85 میلیون ریال

قیمت سپتیک تانک پیش ساخته بتنی 10 متر مکعب قطر 1.6 متر و ارتفاع 5 متر با سیمان تیپ 5 و ایزوگام در لایه بیرونی معادل 61 میلیون ریال می باشد.
قیمت سپتیک تانک پیش ساخته بتنی به قطر 1.6 و ارتفاع 3 متر با ظرفیت مفید 5 متر مکعب و ظرفیت اسمی 6 متر مکعب معادل 47 میلیون ریال
برای قیمت سپتیک تانک پیش ساخته بتنی با کارشناسان فروش خالص بیو ما تماس بگیرید. ظرفیت های جدید قالب های بتنی سپتیک تانک ماه آینده به بهره برداری می رسد. با بهره گیری از این قالب ها می توان سپتیک تانک های بتنی با ظرفیت های 10 تا 15 متر مکعب را در یک کارخانه بیو پیش ساخته خالص تولید کرد.
مزایای سپتیک تانک بتنی
مزیت اصلی سپتیک تانک های بتنی اعم از پیش ریخته گری یا پیش ریخته گری قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های پلی اتیلن و فایبرگلاس یا کامپوزیت می باشد. سپتیک تانک پلاستیکی در حال حاضر 21 میلیون تومان معادل ظرفیت 10 متر مکعب قیمت دارد در حالی که سپتیک تانک پیش ساخته بتنی 10 متر مکعبی در حال حاضر 6 میلیون تومان قیمت دارد. این 60 درصد ارزان تر از پلی اتیلن سپتیک است.

سپتیک تانک بتنی همانطور که از نامش پیداست از بتن مسلح شده با سولفات ساخته شده است.

مراحل نصب به دو صورت انجام می شود. این دو روش عبارتند از:

کاملاً با توجه به شرایط محیطی و بار مونتاژ شده است.
مونتاژ شده در محل نصب که مطابق با جدول مشخصات طراحی، تولید و نصب شده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات