فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

قیمت پکیج تصفیه فاضلاب و پارامترهای آن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تصفیه فاضلاب یکی از مهمترین پارامترهایی است که به جبران کمبود منابع آبی در کشورهای مختلف به دلیل بحران جهانی آب کمک می کند. آب برگشتی از منابع تولید فاضلاب که توسط پکیج تصفیه فاضلاب به چرخه مصرف بازگردانده می شود، می تواند در چرخه تولید مجددا استفاده شود. این سیستم های تصفیه به انواع انسانی، بهداشتی و صنعتی تقسیم می شوند که نوع آن بستگی به نوع فاضلاب خروجی از منبع تولید آن دارد.


قیمت پکیج تصفیه فاضلاب 
پارامترهای موثر در محاسبه قیمت این سیستم ها به شرح زیر می باشد.

کیفیت فاضلاب ورودی: کیفیت فاضلاب ورودی به دستگاه به چهار گروه اصلی فاضلاب بهداشتی، کارواش، فاضلاب صنعتی و ترکیبی تقسیم می شود. بیشترین قیمت مربوط به سیستم تصفیه فاضلاب صنعتی است.
تخلیه فاضلاب ورودی: دبی ورودی به تصفیه خانه فاضلاب از 5 متر مکعب در روز شروع می شود و تا 1500 متر مکعب در روز قابل برنامه ریزی است. برای دبی های بیشتر از 2000 متر مکعب در روز باید یا از بتن ساخته شود یا در چندین مدول توسط سازه های فلزی، کامپوزیت و. باید تولید شود.

هر چه سرعت جریان بیشتر باشد، اندازه مخازن تصفیه بیشتر و قیمت سیستم بالاتر می رود. مزیت اصلی ساخت مدولار، تحرک و کنترل شوک هیدرولیکی آن است.
کیفیت آبی که کارفرما به آن نیاز دارد: کیفیت آبی که کارفرما از ما خواهد خواست را می توان به خروجی چاه های جذبی تقسیم کرد که می توان آن را به رودخانه ها ریخته و برای آبیاری فضای سبز و شستشوی منطقه و ماشین ها استفاده کرد. هرچه استاندارد پساب خروجی دستگاه سخت گیرتر باشد، هزینه ساخت و قیمت پکیج تصفیه فاضلاب بیشتر می شود.
به عنوان مثال قیمت پکیج تصفیه فاضلاب برای رسیدن به استاندارد آبیاری فضای سبز کمتر از استاندارد تخلیه به آب های سطحی است.

ناگفته نماند که از فناوری های جدید برای کیفیت بالاتر برای بازیافت پساب در موتورخانه، فلاش تانک ها و حتی شستشو در پکیج های تصفیه فاضلاب زیستی استفاده می شود.
محل نصب خشک یا مرطوب: محیط نصب خشک یا مرطوب نیز بر روی متریال بدنه و در نهایت قیمت سیستم مورد استفاده در ساخت پکیج تصفیه فاضلاب تاثیر خواهد داشت.
در مناطق شمالی کشور به دلیل رطوبت زیاد، لازم است اقداماتی برای محافظت بدنه در برابر خوردگی زیرسطحی (مانند افزایش ضخامت رنگ) انجام شود. همچنین در مناطق سردسیر به پوشش مناسب بدنه برای محافظت از فاضلاب در برابر یخ زدگی نیاز است.
نوع فرآیند پالایش: این عامل در تخمین قیمت نیز موثر است. از جمله معیارهای انتخاب فرآیند پکیج های تصفیه فاضلاب می توان به نوع و کیفیت فاضلاب ورودی، استانداردهای کیفی پساب (نوع مصرف)، مسائل اقتصادی و مدیریت پسماندهای تولیدی اشاره کرد.
به عنوان مثال، فرآیند هوازی MBR به دلیل استفاده از ماژول های MBR، هزینه بیشتری نسبت به سایر فرآیندهای هوازی دارد. همچنین فرآیند MBBR به دلیل کاهش ابعاد مخزن هوادهی قیمت کمتری نسبت به فرآیند تصفیه فاضلاب EAAS دارد.

جنس بدنه: در نهایت یکی از پارامترهای مهم در قیمت تصفیه خانه فاضلاب، نوع ساختاری است که قرار است تجهیزات الکترومکانیکی در آن قرار گیرد. انتخاب نوع ساختار بدنه بستگی به فضایی دارد که کارفرما در اختیار تیم سازنده قرار می دهد.
در صورتی که کارفرما فضای کافی نداشته باشد، حتماً بسته فاضلاب باید در زمین دفن شود. در این صورت کامپوزیت یا پلی اتیلن گزینه خوبی خواهد بود. زیرا پکیج تصفیه فاضلاب فلزی زنگ می زند و استحکام مکانیکی لازم برای تحمل بارهای مرده در خاک را ندارد.

همچنین در ظرفیت های بسیار بزرگ تصفیه خانه فاضلاب استفاده از پکیج تصفیه فاضلاب بتنی ضروری است. زیرا ایجاد مخازن هوادهی و ... در حجم های بسیار زیاد با مواد پلی اتیلن و فایبرگلاس دارای محدودیت های جابجایی و مونتاژ خواهد بود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات