فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

سپتیک تانک چیست؟ قیمت نصب سپتیک تانک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سپتیک تانک چیست؟ مزایای سپتیک تانک های خانگی امروزه به دلیل هزینه های بالای حفر چاه و تخلیه چاه فاضلاب و هزینه های ناشی از آن و به دلیل ریختن فاضلاب به داخل چاه ها و نفوذ به زیر زمین و آلوده شدن آب های زیرزمینی باعث بیماری های بسیاری می شود. امروزه در سرتاسر دنیا می توان از سپتیک تانک ها استفاده کرد.

چرا سپتیک تانک خانگی مقرون به صرفه است؟
این به این دلیل است که فاضلاب مواد جامد را درون خود نگه می دارد و سپس آب را به داخل چاه می ریزد. این عمل همچنین از وجود مواد جامد در چاه فاضلاب جلوگیری می کند و باعث افزایش طول عمر چاه می شود.

چرا باید از سیستم سپتیک استفاده کنیم؟
فاضلاب کافی تصفیه شده از سیستم سپتیک می تواند آب های زیرزمینی را آلوده کند که می تواند به انسان و حیوانات سرایت کند. فاضلاب‌های تصفیه‌نشده نادرست خطر آلودگی آب‌های سطحی و افراد مبتلا به انواع بیماری‌های عفونی، از عفونت‌های چشم و گوش گرفته تا بیماری‌های حاد گوارشی و هپاتیت را به همراه دارد. بنابراین داشتن سپتیک تانک بسیار مفید و بسیار مقرون به صرفه است.

فاضلاب های خانگی حاوی میکروب ها و بیماری هایی هستند که باعث ایجاد باکتری ها و ویروس ها و سطوح بالای نیتروژن و فسفر می شوند. اگر سیستم مزایای سپتیک تانک به خوبی نگهداری شود و به درستی کار کند، بیشتر این آلودگی ها را از بین می برد.
سپتیک تانک بتنی | سپتیک سیمان
سپتیک تانک های بتنی و سیمانی از بلوک های شنی، بلوک های سیمانی و سایر مواد ساخته می شوند. در این روش معمولاً سپتیک تانک در زیر زمین قرار می گیرد. در کارخانه ها سپتیک تانک ها معمولا از بتن مسلح با میلگردهای سخت ساخته می شوند.

سپتیک تانک را تخلیه کنید
تخلیه سپتیک تانک با برداشتن درپوش منهول یا سپتیک تانک و ارسال لوله مکش زهکش چاه به داخل آن و تخلیه نشدن آن تا انتهای سپتیک تانک (سپتیک تانک با لجن جامد سخت) به راحتی و به سادگی انجام می شود. باید لایروبی شود.)

یک مخزن سپتیک را اجرا کنید
اجرای سپتیک تانک به دو صورت اجرای سپتیک تانک با سپتیک تانک مخازن پلیمری و ساخت سازه با بتن و ملات است که هر کدام روش اجرا متفاوتی دارند.

آیا داشتن سپتیک تانک به صرفه است؟
سپتیک ها در ساختمان با جداسازی مواد زائد و جامدات باعث می شود که فقط آب به داخل چاه سرازیر شود و عمر چاه به وجود آید زیرا در ساختمان هایی که سپتیک فاضلاب وجود ندارد مواد جامد به داخل چاه رفته و باعث پر شدن سریع چاه فاضلاب می شوند. اما با سپتیک تانک، این مواد جامد به داخل سپتیک تانک می ریزند و تخلیه چاه سال ها عقب مانده و بسیار مقرون به صرفه است.
مزایای نگهداری سیستم سپتیک تانک چیست؟

حفظ سیستم سپتیک شما باعث می شود:
این باعث صرفه جویی در پول شما می شود.

از ارزش اموال شما محافظت می کند.

یک سیستم سپتیک غیرقابل استفاده یا آسیب دیده ارزش ملک شما را کاهش می دهد و به طور بالقوه می تواند تعمیرات پرهزینه ای را ایجاد کند.

شما و همسایگانتان را سالم نگه می دارد.

تصفیه خانه های غیرمتمرکز فاضلاب می توانند از محیط زیست، سلامت عمومی و کیفیت آب در محیط محافظت کنند.
سیستم‌های سپتیک ناقص باکتری‌ها، ویروس‌ها و مواد شیمیایی سمی را در آبراه‌های محلی آزاد می‌کنند. زمانی که این آلاینده ها در زمین رها می شوند، در نهایت وارد رودخانه ها، نهرها، دریاچه ها و غیره می شوند و با کشتن گیاهان بومی، ماهی ها و صدف ها به اکوسیستم های محلی آسیب می رسانند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات