فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

چربی گیر, سپتیک تانک, برج خنک کننده فایبر گلاس

کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب چیست؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

کاربرد پکیج تصفیه بر کمتر کسی پوشیده است. پکیج تصفیه فاضلاب یکی از مهمترین روش‌ها برای تصفیه فاضلاب است و در حال حاضر رواج پیدا کرده‌است.

پکیج تصفیه فاضلاب انواع متفاوتی دارد مانند پکیج فلزی و پلی اتیلنی و برای موارد گوناگونی استفاده می‌شود از جمله تصفیه فاضلاب انسانی، تصفیه فاضلاب صنعتی، تصفیه فاضلاب بهداشتی و تصفیه فاضلاب بیمارستانی. هدف اصلی استفاده و کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب، ساخت تصفیه خانه کوچک می‌باشد.

یکی از مهمترین موارد استفاده و کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب و آب خروجی، استفاده از آب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز و آب فلاش تانک است. در زمان ساخت و ساز بیمارستان‌ها و ساختمان‌های بزرگ و پرجمعیت باید به این مسئله توجه کرد که از فاضلاب تولید شده چه استفادهای می‌توان داشت. با پکیج‌های تصفیه فاضلاب می‌توان آب را تصفیه کرده و برای موارد مختلف استفاده کرد.
استفاده و کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب
با استفاده از روش لجن فعال تصفیه فاضلاب در پکیج انجام می‌شود. تصفیه فاضلاب با این روش آسان‌تر و کیفیت پساب خروجی بهتر است، به همین علت نسبت به سایر روش‌ها تصفیه فاضلاب اولویت بیشتری دارد و اغلب از این روش برای تصفیه فاضلاب استفاده می‌شود.

یکی از مهمترین و بارزترین دلایلی که موجب استفاده از روش لجن فعال می‌شود عدم تولید بوی بد و نامطبوع است. این روش انرژی بیشتری مصرف می‌کند اما فضای کمی را هم اشغال می‌کند به همین علت بیشتر مورد پسند می‌باشد.
انواع فاضلاب ورودی و کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب
فاضلاب‌های تولید شده به دو دستۀ بیوشیمیایی و شیمیایی تقسیم می‌گردد. فاضلاب‌های بیوشیمیایی را صنایع غذایی، فاضلاب‌های انسانی، دامداری‌ها و آشپزخانه تشکیل می‌دهند.

فاضلاب‌های شیمیایی شامل صنایع شیمیایی، صنایع سیمان، پتروشیمی، پالایشگاه‌ها، صنایع نساج، و کاشی و صنایع فولاد می‌باشد. فاضلاب‌های تولید شده از هر نوعی که باشند چه شیمیایی و چه بیوشیمیایی می‌توان آنها را درون پکیج تصفیه فاضلاب، تصفیه نمود.

پکیج‌های تصفیه فاضلاب این توانایی را دارند که انواع فاضلاب تولیدی را تصفیه کرده و آلودگی آن را از بین ببرند.
شرکت‌های تولیدکننده پکیج تصفیه فاضلاب
شرکت‌های آب و فاضلاب پکیج تصفیه فاضلابی را برای بازیافت قسمتی از آب مصرفی طراحی کردند تا به فاضلاب تولیدی را به سادگی بازیافت کنند.

پساب‌هایی که از این پکیج تصفیه فاضلاب خارج می‌شود کیفیت لازم برای استفاده در فضای سبز و سایر موارد را دارد. این شرکت‌ها می‌توانند انواع پکیج تصفیه فاضلاب با ظرفیت‌های متفاوت را تولید کنند. جنس دیواره و کف این پکیج‌ها از ورق‌های فولادی با قطرهای متفاوت است.

پوشش لایه داخلی پکیج تصفیه فاضلاب از جنس زینک ریچ اپوکسی و لایه خارجی از پوشش رنگ روغنی ساخته شده است. در صورت درخواست مشتری، این امکان وجود دارد که در صورت تمایل مشتری مخازن پکیج تصفیه فاضلاب از مواد پلی‌اتیلنی دوجداره و فایبرگلاس ساخته شود.
کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب
پکیج تصفیه فاضلاب در موارد مختلفی استفاده می‌شود. مهمترین کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب عبارتند از: – کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی در مجتمع مسکونی – کاربرد پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فرآب صنعت تولید کننده و فروشنده پکیج های تصفیه آب و فاضلاب

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده

خدمات/محصولات

چربی گیر، سپتیک تانک، برج خنک کننده فایبر گلاس، پکیج تصفیه فاضلاب صنعتی، اسمز معکوس RO، پکیج تصفیه فاضلاب بهداشتی، فیلترپرس، مخزن پلی اتیلن، آب شیرین کن، سپتیک تانک پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات