الکترو پمپ احمد (تعمیر پمپ چاه عمیق و نیمه عمیق|بازوبست ا...

حفاری لایروبی بازو بست چاه اب , تعمیر پمپ چاه شناور کفکش, پیاده و نصب پمپ چاه آب

سیم پیچی الکتروموتورهای سه فاز

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شیارهای هر الکتروموتور را با z نشان می دهند.

مثلا موتوری که 24 شیار دارد نمایش آن به صورت z=24 است.و یا در مورد موتوری که 36 شیار دارد بصورت z=36 خواهد بود . z نمایانگر تعداد شیار تعبیه شده هر الکتروموتور می باشد.

اگر بخواهیم یک موتور را با یک ترانسفورماتورمقایسه کنیم بخش استاتور موتور که محل قرارگیری سیم پیچها و ورودجریان الکتریکی است می تواند نقش سیم پیچ اولیه ترانس را ایفاء نمایدوبخش گردنده موتور یا روتور که متاثر از شار مغناطیسی به گردش در می ایدبه جای سیم پیچ ثانویه در نظر گرفته شود.

در ترانسفورماتورهابین سیم پیچ اولیه وثانویه ارتباطی وجود ندارد( مگر ترانس از نوع اتو ترانس باشد که ارتباط الکتریکی بین دو سیم پیچ وجود دارد)

بخش استاتور که شیارهادر آن تعبیه شده به نام هسته استاتور و قسمت خارجی آن قاب یا بدنه استاتور نام دارد.جنس هسته استاتور از ورقه های نازک فولادسیلیکان است.برای کاهش تلفات آهنی از فولاد استفاده می شود.جنس روتور هم همانند استاتور است.و اتفاقا روتورهم بصورت ورقه ورقه روی هم فشرده شده است.این ورقه ها وقتی روی هم قرار می گیرندشیارهای موربی می سازندکه مفتولهای نگهدارنده ازمیان آنهاعبورمی کند.والبته وجود این شیارهای مورب نقش بسزایی درکاهش اغتشاش و پراکندگی مغناطیسی بر عهده دارد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

الکترو پمپ احمد (تعمیر پمپ چاه عمیق و نیمه عمیق|بازوبست ا...

تهران

نوع فعالیت

خدمات

خدمات/محصولات

حفاری لایروبی بازو بست چاه اب ، تعمیر پمپ چاه شناور کفکش، پیاده و نصب پمپ چاه آب، افزایش آب دهی و عمق چاه، بازید و کارشناسی رایگان ، در اوردن پمپ های سقوطی ، تعمیر انواع الکتروموتور ، تعمیر انواع کف کش، خرید و فروش انواع پمپ شناور، طراحی و اجرای طرح های چاه آب ، تعمیر انواع الکتروموتور، تعمیر انواع الکتروموتور ژانراتور و دینام جوش، بازوبست پمپ شناور، حفاری چاه و لوله گذاری ، ویدئو متری و فیلمبرداری مدار بسته ، درآوردن پمپ های سقوطی در چاه

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی خدمات
بروز رسانی 8 هفته قبل