مجموعه هولدینگ کوشک

مصالح ساختمان, تولید مصالح, الیاف بتن

پیش بینی قیمت مسکن در نیمه دوم امسال

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
افزایش احتمالی قیمت مسکن در نیمه دوم امسال به گونه‌ای خواهد بود که همچنان ارزش واقعی آپارتمان‌ها –مقایسه نرخ رشد اسمی قیمت مسکن با نرخ تورم عمومی- سطح منفی خود را حفظ می‌کند اما از سال آینده در صورت ادامه رشد، این سطح مثبت خواهد شد.
 در تیر ماه امسال قیمت اسمی واحدهای مسکونی در تهران به‌طور متوسط 5 درصد نسبت به تیر ماه پارسال کاهش یافت اما از ارزش واقعی این نوع املاک -با توجه به تورم نقطه به نقطه 2/ 14 درصدی در این ماه- حدود 19 درصد کاسته شد. به گزارش «دنیای‌اقتصاد»، در فاصله ابتدای سال94 تا پایان تیر ماه، ارزش اسمی واحدهای مسکونی شهر تهران 6/ 3 درصد کاهش یافت که به معنی زیان سرمایه‌گذاران و سفته‌بازان ملکی طی این مدت است و نشان می‌دهد کسانی که ابتدای امسال آپارتمان در تهران خریداری کردند تا امروز نه تنها سود به دست نیاورده‌اند که تا این لحظه با زیان حدود 4 درصدی مواجه شده‌اند.
به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از جماران، در چنین فضایی که تا چند ماه آینده نیز پایدار خواهد بود، ورود تقاضای سرمایه‌ای به بازار ملک در عمل به ضرر این گروه تمام خواهد شد. این هشدار –زیان سفته‌بازی مسکن- در شرایطی از روی آمارهای رسمی مطرح می‌شود که احتمال می‌رود در ماه‌های آینده بخشی از نقدینگی‌ها از برخی بازارها همچون طلا و سکه به سمت بازارهای بلندمدت سرمایه‌گذاری همچون ملک و زمین سرازیر شود.
10 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

مجموعه هولدینگ کوشک

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

مصالح ساختمان، تولید مصالح، الیاف بتن، عرشه فولادی، آهن و میلگرد، آسانسور، هوشمند سازی منازل، نمای GRC، کاشی وسرامیک، سنگ تزئینی و نما، گچ بنایی، سیمان، بتن، کف پوش، دیوار پوش، پارکت

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات