شمع روشا

شمع لیوانی, شمع تزئینی , شمع فانتزی

نکات ایمنی و نحوه استفاده از شمع

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

در بسیاری از کشورهای جهان، شمع ها تحت پوشش استانداردهای اختیاری ایمنی قرار دارند. شمع مینا نیز به صورت داوطلبانه از استانداردهای اروپایی و امریکایی جهت افزایش ایمنی و کارایی محصولاتش پیروی مینماید. با این وجود برای لذت بردن از هر چیزی ابتدا رعایت نکات ایمنی مرتب با آن شی ء یا وسیله و نیز آموختن نحوه صحیح استفاده از آن ضروریست. 

نکات ایمنی:

برای جلوگیری از آتش سوزی شمع روشن را در معرض دید قرار دهید. هرگز یک شمع را نزدیک موادی که امکان آتش گرفتن دارند روشن نکنید. شمع ها را دور از دسترس کودکان و حیوانات خانگی قرار دهید. از شمعدان (جاشمعی) مناسب استفاده نمایید. از شمع بعنوان چراغ خواب استفاده نکنید.

نحوه استفاده از شمع:

شمع را در مسیر باد روشن نکنید مگر اینکه آن شمع برای فضای باز طراحی و ساخته شده باشد. در صورت دود کردن، شعله را خاموش و فتیله را کوتاه کنید. طول مناسب فتیله شش میلیمتر میباشد. ٣ سانتیمتر آخر شمع را نسوزانید. از جابجا نمودن شمع روشن خودداری نمایید. ابتدا شمع را خاموش کنید و اندکی صبر نمایید تا پارافین مذاب سرد و سخت شود. سپس شمع را جابجا نمایید. اگر از شمعهای لیوانی استفاده میکنید، توجه نمایید که پس از خاموش نمودن شعله، لیوان شمع به زمان بیشتری برای سرد شدن نیاز دارد. بدنه لیوان ممکن است تا بیش از 100 درجه سانتیگراد داغ شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شمع روشا

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

شمع لیوانی، شمع تزئینی ، شمع فانتزی، شمع قلمی، شمع استوانه ای، شمع قلمی کلاسیک

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات