شمع روشا

شمع لیوانی, شمع تزئینی , شمع فانتزی

استفاده از شمع در دکوراسیون داخلی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

تزیین خانه با شمع از هزاران سال قبل وجود داشته است .جدا از این مسئله که شمع نور و روشنایی را به خانه می‌آورد، شمع‌ ها می‌توانند به‌ عنوان یکی از اجزاء جدی برای دکوراسیون داخلی نیز به‌ کار روند. هنگامی‌که به ‌درستی سازمان‌دهی شوند، می‌توانند ظرافت و زیبایی را به خانه‌های شما اضافه کنند. شمع‌ها همچنین می‌توانند به اشیایی که در پس‌زمینه قرار دارند، مانند کاغذدیواری، تابلوهای نقاشی و هنرهای فلزی، گل‌ها و رنگ‌های استفاده‌شده ارزش مضاعف بدهند.

شما می‌توانید به‌راحتی دکوراسیون منزلتان را تغییر داده و از سبک‌های مختلف استفاده کنید. کافی است پشت آن‌ها یک آینه قرار دهید تا بازتاب نور فضای اتاق را روشن سازد. زمانی که یک میز بزرگ در اتاق گذاشته‌اید و خارج از دکوراسیون منزلتان قرار دارد، می‌توانید از شمع های بلند استفاده کنید. استفاده از ظرفی از جنس قلع که با دکور خانه هماهنگ باشد زیبایی این دکور را چند برابر می‌کند.

یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای تزیین طاقچه بالای شومینه، این است که با یک‌تکه بزرگ در مرکز شومینه شروع کنید. انتخاب یک شیء که موردعلاقه خودتان است، مانند یک اثر هنری و سپس طراحی اطراف شومینه را انجام دهید. با حرکت دادن اشیاء با دکور بازی کنید، مثلا نور و ارتفاع شمع را کم‌ و زیاد کنید و هر کاری که چشم را با تصویر به حرکت درآورد.

همچنین می توانید یک لوستر شمعی را طراحی کنید و یا لامپ‌های لوستر که سوسو می‌زنند را با شمع جابجا کنید. یک شومینه استاندارد برای اتاق‌ نشیمن و کف چوبی طراحی بسیار رمانتیک را برایتان به ارمغان می‌آورد!

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شمع روشا

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش

خدمات/محصولات

شمع لیوانی، شمع تزئینی ، شمع فانتزی، شمع قلمی، شمع استوانه ای، شمع قلمی کلاسیک

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات