فروشگاه اینترنتی پایاتل

دوربین مداربسته, دوربین مداربسته دید در شب, دوربین مدار بسته تحت شبکه

آشنایی کلی دوربین های مدار بسته قسمت دوم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

آشنایی کلی دوربین های مدار بسته قسمت دوم

معرفی برخی از خصوصیات دوربین های مدار بسته :

احتمالا در تمام کاتالوگ های مربوط به دوربین های مدار بسته پاناسونیک با عبارات و یا اصطلاحاتی برخورد کرده اید ،که معمولا هیچ مرجع فارسی برای تعریف این اصطلاحات وجود ندارد.
در این مقاله به تعریف برخی از این عبارات می پردازیم :
دوربین های دارای امکان MAD: دوربین های هستند که با دریافت تغییر، در سیگنال ویديویی حرکت را تشخیص می دهند وشروع به تصویر برداری و ذخیره می کند.

  • دوربین های دارای امکان POE: در این دوربین های می توان برق را از همان کابل شبکه دریافت کرد و نیازی به کابل برق ندارد. تصویر ، صدا وبرق از طریق کابل شبکه انتقال می یابد.
  • دوربین های دارای امکان IR: این دوربین ها با استفاده از اشعه مادون قرمز ویژگی دید در شب را ایجاد می کنند.
  • دوربین های دارای امکان BLC: درتصویر این دوربین ها می توان نور پس زمینه را تنظیم کرد .
  • دوربین های دارای امکان ABS: تصویر،این دوربین ها دارای خاصیت اصلاح رنگ در نواحی تاریک می باشد.

نکاتی در مورد لنزدوربین های مداربسته :
دوربین هایی با لنز Tele: در این دوربین ها فاصله کانونی لنز بیشتر می باشد وبزرگنمایی ان نیز بیشتر است و اشیا دور را به صورت واضح تر نمایش می دهد در عوض زاویه دید کمتری را پوشش می دهد.
دوربین هایی با لنز wide: در این دوربین ها فاصله کانونی لنز کوچکتر می باشد تصاویر نزدیک واضح تر نمایش داده می شود و زاویه دید ان بیشتر و قسمت وسیع تری را نمایش می دهد
تجهیزات دوربین های مدار بسته :
در این بخش به معرفی و بررسی برخی از تجهیزات و لوازم جانبی دوربین های مدار بسته می پردازیم :
DVR(Digital video recording  :
دستگاه ضبط کننده دیجیتال که به اختصار DVR نامیده می شود . این سیستم قابلیت های فراوانی را بری دوربین ها فراهم می کند . از ضبط تصاویر با فرمت های تصویری وکیفیت های مختلف تا قابلیت های هشداری متنوع .
DVRهایی با ۴ ورودی تصویر را DVR 4 کانال می نامند به همین ترتیب تعداد کانال ها می تواند ۸،۱۶،و۳۲ باشد .

DVR های موجود در بازار به دو دسته کلی تقسیم می شوند :
۱) DVR هایStandalone
۲) کارت DVR
کارت DVR : یک کارت کامپیوتری است که در واقع واسط بین دوربین های مدار بسته و کامپیوتر می باشد . وبیشتر در فضا های کوچک مورد استفاده قرار می گیرد .


DVR های Standalone : این دستگاه مستقل از کامپیوتر می باشد و به طور خاص برای کنترل عمل کرد دوربین ها و ذخیره اطلاعات طراحی شده است از این رو بسیار مناسب تر از کارت ها می باشد.

 


NVR (Network video Recording :
دستگاه ذخیره سازی تصاویر دوربین های مدار بسته تحت شبکه می باشد . تفاوت انها با دی وی ار در نحوه ارتباط انها با دوربین هاست بر خلاف دی وی ار ها که انتقال تصویر وصدا را به سادگی فراهم می کند نحوه انتقال در NVR ها تابع مستقیمی از مفاهیم شبکه کامپیوتری هستند

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه اینترنتی پایاتل

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دوربین مداربسته، دوربین مداربسته دید در شب، دوربین مدار بسته تحت شبکه، دوربین مداربسته AHD، سانترال پاناسونیک، تلفن پاناسونیک، دوربین مدار بسته HD TVI، فروش ایکس باکس وان، دوربین مدار بسته اسپید دام، دوربین مدار بسته دام، فروش پلی استیشن 4، دستگاه NVR ، دستگاه DVR، ضبط تصاویر تحت شبکه، فروش لپ تاپ، دوربین مدار بسته HD

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات