فروشگاه اینترنتی پایاتل

دوربین مداربسته, دوربین مداربسته دید در شب, دوربین مدار بسته تحت شبکه

نمایندگی سانترال پاناسونیک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نمایندگی سانترال پاناسونیک

  پایاتل در سال1386 از اداره ثبت شرکتها و مالکیتهای صنعتی،فعالیت خود را به عنوان نماینده فروش و نصب محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران آغاز نمود. این شرکت با بهره گیری از نیروهای مجرب و دوره دیده در مدت کوتاهی توانسته جایگاه خوبی را در بین سایر نمایندگیهای پاناسونیک کسب نماید. تخصص ما نصب و راه اندازی انواع مراکز تلفن سانترال پاناسونیک در ظرفیتهای مختلف می باشد و همواره سعی نموده ایم همچون شرکت پاناسونیک در بین رقبای تجاری خود پیشرو باشیم و خداوند را شاکریم که در این راه همواره موفق بوده و هستیم.همچنین این شرکت دارای جواز کسب از اتحادیه مخابرات و صنایع وابسته تهران نیز میباشد .

شرکت پایاتل  به عنوان نماینده شرکت پاناسونیک از شما به خاطر خرید محصولات پاناسونیک تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که بتواند خدماتی درخور این برند و محصولات خوب آن به شما مشتریان گرامی ارائه نماید.

در حال حاظر فروش و خدمات پس از فروش انواع مراکز تلفن سانترال ، فکس ، تلفن های رومیزی ، تلفن های بیسیم ، ویدئو پرژکتور پاناسونیک و اقلام جانبی با بالاترین کیفیت و مطلوب ترین بها در پایاتل انجام میپذیرد .

ما همواره انتقادات و پیشنهادات شما مشتریان خوب را به عنوان چراغی روشن برای ادامه راه طولانی خود قرار داده ایم و از شما متمنی می باشیم که ما را از انتقادات و پیشنهادات خوب خود محروم نسازید.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فروشگاه اینترنتی پایاتل

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

دوربین مداربسته، دوربین مداربسته دید در شب، دوربین مدار بسته تحت شبکه، دوربین مداربسته AHD، سانترال پاناسونیک، تلفن پاناسونیک، دوربین مدار بسته HD TVI، فروش ایکس باکس وان، دوربین مدار بسته اسپید دام، دوربین مدار بسته دام، فروش پلی استیشن 4، دستگاه NVR ، دستگاه DVR، ضبط تصاویر تحت شبکه، فروش لپ تاپ، دوربین مدار بسته HD

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات