زاگرس ماشین کرج: سازنده دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی حبوبات, دستگاه قند خرد کن, دستگاه خشک کن میوه

دستگاه پرکن پودری چیست؟ انواع دستگاه پرکن پودر

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بهترین تولید کنند ماشین آلات پر کن صنعتی و مرکز ساخت دستگاه پرکن پودری تمام اتوماتیک و نیمه اتومات. راه اندازی خط پرکن پودری در زاگرس ماشین قابلیت سفارشی سازی دستگاه ها، تجهیزات، محصول را نیز خواهید داشت. با خرید دستگاه پرکن پودر این مجموعه قادر هستید تا انواع مواد پودری، پودر ادویه جات، پودر رنگ، پودر های دارویی، پودر های غذایی، پودر قهوه و نسکافه، پودر پروتئین، پودر شوینده و شیمیایی را تولید و بسته بندی کنید. این مرکز یکی از قدیمی ترین و با تجربه ترین مراکز ساخت دستگاه بسته بندی و ماشین آلات صنعتی می باشد.

دستگاه پرکن پودری چیست؟

در ویدئو زیر می توانید فیلم عملکرد دستگاه پرکن پودری صنعتی را مشاهده نمائید. این خط پرکن پودر درواقع یکی از نمونه خطوط صنعتی بسته بندی و پرکن مواد پودری با دستگاه پرکن پودر و گرانول می باشد که توسط زاگرس ماشین از 0 تا 100 طراحی، تولید و راه اندازی شده است:
 
زاگرس ماشین تخصصی ترین و حرفه ای ترین مرکز ساخت دستگاه پرکن می باشد!

انواع دستگاه پرکن پودری کدامند؟ 

دستگاه پرکن پودری جزو مهمترین ماشین آلات پرکن در خط تولید مواد پودری مختلف است. از این دستگاه برای بسته بندی و پر کردن مواد پودری مثل ادویه، پودر شوینده لباس، پودر های دارویی مثل پروتئین وی و کروبو هیدرات ها یا کراتین، خط تولید رنگ استاتیک، پر کن مواد شیمیایی در قوطی و کیسه استفاد می شود.

بیشترین استفاده از پرکن پودری معمولا در صنایع غذایی است. از آن برای بسته بندی ادویه، بسته بندی نمک، بسته بندی فلفل، بسته بندی پودر قهوه عمده، بسته بندی پودر لباسشویی و… در کارخانه، کارگاه های صنعتی، خط تولید پودری، مشاغل خانگی، و کسب و کار های صنعتی استفاده می کنند.

در ادامه تعدادی از دستگاه های پرکن پودر را که در خط تولید مواد پودری کاربرد دارند به شما معرفی می کنیم. در انتهای مقاله نیز یکی از نمونه کار های مرکز زاگرس ماشین در زمینه راه اندازی خط کامل پرکن پودری می باشد را به شما نمایش و معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

دستگاه کیسه پرکن پودری

این پرکن پودری همانطور که از نام آن پیداست، برای پرکردن مواد پودری مختلف در کیسه های دوختی یا پارچه ای و یا سلفونی و پلاستیکی استفاده می شود. یکی از کم هزینه ترین روش های بسته بندی اکثر مواد پودری و مثل رنگ کوره ای و یا ادویه جات کیسه ها هستند. این دستگاه نیز داری طیف گسترده ای از مدل ها می باشد و توانایی تولید و بسته بندی موادی همچون آرد، سیمان، کود پودری، خاک، پودر رنگی، گچ و به طور کلی تمامی مواد پودر در کیسه.

09123634345

دستگاه پرکن پودری اتوماتیک

خط پرکن پودری اتوماتیک نیاز چندانی به نیروی انسانی ندارد و تمامی مراحل را به صورت اتومات و خودکار انجام می دهد. ویژگی های پر کنی این دستگاه بسته بندی پودری تقریبا مشابه دستگاه نیمه اتومات می باشد. یعنی می توانید انواع مواد پودری را داخل ظروف و قوطی های پلاستیکی و شیشه ای یا فلزی و همینطور داخل کیسه ها بسته بندی نمائید. این دستگاه بدون کمک نیروی انسانی می تواند با سرعت بسیار بالا و دقیق، تمامی مراحل را به طور خودکار انجام دهد.

اگر قصد راه اندازی یک خط حرفه ای تولید محصولات از جنس پودر را دارید این نوع دستگاه های تمام اتومات برای کسب و کار شما بسیار مناسب و به صرفه است! در ادامه بیشتر در این زمینه به شما اطلاعات خواهیم داد و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید تا از ما مشاوره تخصصی دریافت کنید. 

دستگاه پرکن پودری تمام اتومات چیست؟

دستگاه پرکن پودر اتوماتیک به طور معمول در خطوط تولیدی صنعتی مواد پودری با میزان تولید بالا و برای کارخانه های صنعتی و… کاربرد دارند. دستگاه پرکن پودری اتوماتیک می تواند تمامی فرایند های بسته بندی را به صورت خودکار بدون نیاز به نیروی انسانی انجام دهد.

در این دستگاه پرکن پودری مواردی مثل انتقال ظروف و کیسه های خالی، پر کردن طبق تنظیم و میزان مناسب، وزن کردن بسته ها، دوخت و مهر و موم بسته بندی، بستن درب قوطی ها و… را به صورت اتوماتیک با میزان سرعت بالا برای شما انجام بدهد. در واقع در خطوط تولید مواد پرودری و صنایع متالورژی پودر انواع این دستگاه بسیار کاربرد دارند.

اتومات بودن این دستگاه به بهینه سازی هزینه ها و کاهش نیاز به استخدام نیروی انسانی و کارکنان را تا جایی که ممکن است کاهش می دهد.

انواع دستگاه پرکن پودری تمام اتوماتیک

دستگاه های پرکن اتوماتیک در کل به سه مدل تقسیم می شوند:

  • دستگاه پرکن مایعات
  • دستگاه پرکن گرانول
  • دستگاه پرکن پودری 
دستگاه پرکن پودری به دو مدل کلی تقسیم می شود:
  • دستگاه کیسه پرکن دستگاه کیسه پرکن پودری اتوماتیک
  • دستگاه کیسه پرکن پودری نیمه اتومات
  • دستگاه قوطی پرکن پودریدستگاه قوطی پرکن پودری نیمه اتوماتیک
  • دستگاه قوطی پرکن پودری تمام اتومات
  • دستگاه جعبه پرکن یا پرکن کارتنجعبه پرکن پودر اتومات
  • کارتن پرکن پودری نیمه اتوماتیک
  • دستگاه پرکن ساشه ای

https://parscenter.com/arianzagrosmachine/Product/108133/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d9%82%d9%88%d8%b7%db%8c-%d9%be%d8%b1%da%a9%d9%86-%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1%db%8c

https://parscenter.com/arianzagrosmachine/

اطلاعات تماس
شبکه های اجتماعی
بیوگرافی شرکت

زاگرس ماشین کرج: سازنده دستگاه بسته بندی

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

دستگاه بسته بندی حبوبات، دستگاه قند خرد کن، دستگاه خشک کن میوه، دستگاه سبزی خشک کن، خط تولید سبزیجات، دستگاه بلانچر، دستگاه باد کن بطری، دستگاه بسته بندی چهار توزین، دستگاه سورتینگ میوه وسبزی جات، دستگاه بسته بندی، قیمت دستگاه بسته بندی، دستگاه بسته بندی ساشه، دستگاه ساشه، دستگاه ساشه پودری، دستگاه شیرینگ پک، خط تولید چیپس

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات