شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان

نصب راهبند, راهبند امنیتی, راهبند میله ای

سیستم های کنترل تردد هوشمند و راه بند و گیت های اتوماتیک

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

اصطلاحا به مدیریت و نظارت بر عبور و مرور و رفت آمد خودروها و افراد به یک مجموعه کنترل تردد می گویند.وقتی این وظیفه یا  عملیات به وسیله ی سیستم های الکترونیکی و دستگاه های اتوماتیک به صورت خودکار انجام شود ان را کنترل تردد هوشمند می نامند که به اشکال زیر قابل انجام و پیاده سازی می باشد.

سیستم کنترل تردد پلاک خوان :

این سیستم توسط یک نرم افزار به همراه توانایی تشخیص اتوماتیک پلاک خودرو پشتیبانی می شود که به گیت ها و راه بند های مجموعه متصل است.در این سیستم به محض قرارگرفتن خودرو پشت گیت و یا راه بند سیستم تصویر پلاک خودرو را تحلیل نموده و اطلاعات آن را با اطلاعات افراد مجاز از قبل تعریف شده در سیستم مطابقت می دهد و درصورت تطابق اطلاعات،آن را ثبت نموده و دستور باز شدن به گیت را می دهد.

مزیت سیستم : ثبت تمامی خودرهای ورودی و خروجی به همراه اطلاعات پلاک و تصویر خودرو

معایب سیستم : امکان عدم تشخیص پلاک در صورت کثیف و یا مخدوش بودن پلاک خودرو

سیستم کنترل تردد به وسیله آنتن های برد بلند :

این سیستم می تواند به صورت آفلاین و یا آنلاین عمل کند.

در سیستم آفلاین دو عدد آنتن rfid برد بلند در مجرای ورود و خروج هر مجموعه نصب شده و از طریق کابل شبکه به مرکز کنترل مربوط به آنتن های RDIF متصل می گردند.این آنتن ها امکان تشخیص کارت و یا تگ های شیشه ای را از فاصله 2 تا 30 متری دارند.اطلاعات افراد مجاز از طریق مرکز کنترل یا اکسس کنترل بر روی کارتها و یا تگ ها رایت می شود و به محض تشخیص توسط آنتن ها اکسس کنترل اطلاعات را تطبیق داده و در صورت تایید دستور باز شدن را به گیت و یا راه بند اتوماتیک و یا درب اتوماتیک می دهد.

در سیستم آنلاین علاوه بر سیستم آفلاین مرکز کنترل علاوه بر گیت و یا راه بند اتوماتیک به نرم افزار کنترل تردد نیز متصل بوده و اطلاعات افراد به صورت آنلاین در نرم افزار نیز ثبت می گردد.

سیستم های کنترل تردد اثر انگشت و تشخیص چهره :

در این سیستم که میتواند به صورت آفلاین و آنلاین عمل کند،اثر انگشت و یا چهره افراد مجاز برای تردد به مجموعه ها از قبل برای این سیستم ها تعریف می گردد و اجازه عبور افراد بعد از تایید اثرانگشت و یا چهره ایشان توسط سیستم به گیت نفر رو اتوماتیک داده می شود و در صورت اتصال آنها به نرم افزار تمامی اطلاعات فردی در سیستم ثبت می گردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت فنی و مهندسی حافظان حریم سپاهان

اصفهان، نجف آباد

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

نصب راهبند، راهبند امنیتی، راهبند میله ای، راهبند ستونی، نصب اکسس کنترل، راهبند زرهی، راهبند خودرویی، نصب rfid، راهبند اتوماتیک، راهبند نفررو ، راهبند بازویی، راهبند پارکینگی، راهبند، راه بند، راهبند زمینی، راهبند دفنی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات