سنجش ودانش همدان

بسته های اموزشی ارشد ودکتری, ازمونهای ازمایشی ارشد ودکتری, مشاوره تحصیلی ارشد ودکتری

بسته های آموزشی نظام مهندسی

سنجش ودانش دست به ابتکاری جدید زده و مجموعه کتاب‌هایی کاربردی با خصوصیات زیر را تدارک دیده تا جوابگوی نیاز داوطلبان شرکت در آزمونهای ورودی به حرفه مهندسان (آزمون نظام مهندسی پایه 3) باشد که می‌تواند مورد استفاده دانشجویان، مدرسان، مولفان و کلیه علاقمندان به مقوله مذکور در رشته‌های عمران، معماری، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی قرار گیرد.

توضیحات خدمت

بخش‌های مختلف این مجموعه

 

1ـ شرح درس: آموزش مفاهیم پایه با تکیه بر چارچوب مباحث مقررات ملی ساختمان و ارائه مثال‌هایی متنوع برای درک بیشتر موضوعات مطروحه

 2ـ تست‌های طبقه‌بندی شده: در پایان هر فصل از کتاب تست‌های آزمون‌های دوره‌ای پیشین به صورت طبقه‌بندی شده و مرتبط با شرح درس همان فصل آورده شده تا محکی باشد برای آنچه که مخاطب آموخته است.

 3ـ پاسخنامه تشریحی: در انتهای تست‌‌های طبقه‌بندی شده پاسخنامه‌های تشریحی و مستند برای رسیدن به راه حل صحیح آورده شده است.

 

خصوصیات مجموعه کتابها

 

1ـ ارائه خلاصه‌ای از مفاهیم و نکات مهم کتب مرجع که خواندن آنها مستلزم صرف وقت و انرژی فراوانی می‌باشد.

 2ـ نگرش علمی و حرفه‌ای حاکم بر موضوعات مطروحه، به گونه‌ای که برای کلیه مخاطبان با هر گونه سطح معلوماتی قابل استفاده باشد.

 3ـ ارائه نکات اجرایی، نظارتی و محاسبات کاملاً مستند.

 4ـ کمک به درک مفاهیم و ضوابط آیین‌نامه‌های ارائه شده در مباحث مقررات ملی ساختمان

 5ـ تقویت درک مهندسی و ایجاد ذهنیت صحیح در امور فنی

 6ـ پاسخ مستند به کلیه سوالات با استناد به آخرین ویرایش مقررات ملی ساختمان، آیین‌نامه‌ها و کتب مرجع و پرهیز از اظهار نظرات شخصی و احتراز از قضاوت‌های فردی

 7ـ رعایت امانتداری در ارائه سوالات آزمون و پرهیز از هر گونه تغییر در محتوای آنها (به گونه‌ای که حتی اگر صورت سوال، گزینه‌ها، واحدها یا شکل‌ها ایراد داشته باشد به همان صورت ارائه شوند تا شرایط واقعی آزمون حفظ شود، لیکن در متن پاسخنامه به آنها اشاره شده و شکل صحیح آنها ارائه گردیده است.

جهت اطلاعات بیشترباشماره 08112526263تماس حاصل نمایید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

سنجش ودانش همدان

همدان

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

بسته های اموزشی ارشد ودکتری، ازمونهای ازمایشی ارشد ودکتری، مشاوره تحصیلی ارشد ودکتری، کلاس های کنکور ارشد ودکتری

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی خدمات