گروه صنعتی آریا

شلنگ فن کویل و پکیج, شیر پکیج, لرزه گیر لاستیکی

vip
vip

شیر رادیاتور نگین

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شیر رادیاتور نگین برای قطع ، وصل و یا کنترل مقدار جریان آب گرم در رادیاتور های آلومینیومی و فولادی استفاده میشود. شیر رادیاتور نگین شیر مخصوصی است که بر سر راه ورودی آب گرم نصب میگردد.
شیر رادیاتور نگین یک جفت شیر رفت و برگشت است که جریان آب گرم داخل سیکل رادیاتور را به خوبی تنظیم و به تبع آن دمای هوای اتاق را کم یا زیاد مینماید.

در ساخت شیر رادیاتور نگین از بهترین و مرغوبترین متریال ها استفاده شده است. یکطرف شیر رادیاتور نگین به حالت مهره ماسوره ای و دارای اورینگ آب بندی میباشد که به رادیاتور متصل میگردد و طرف دیگر که از داخل رزوه شده است به لوله آب گرم وصل میشود.

شرکت صنعتی نگین شیر با توجه به فعالیت و سابقه چندین ساله و همچنین دارا بودن دانش فنی و تمامی گواهینامه های مربوطه همواره به دنبال پیشرفت و جلب رضایت مشتریان و کارفرمایان محترم بوده است.
در همین راستا ، شیر رادیاتور نگین موفق به دریافت علامت استاندارد تشویقی تولید شیرهای رادیاتوری گردیده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه صنعتی آریا

تهران

نوع فعالیت

عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

شلنگ فن کویل و پکیج، شیر پکیج، لرزه گیر لاستیکی ، لرزه گیر آکاردئونی، شیرفلکه چدنی ، شیرخودکار چدنی ، صافی چدنی ، شیرسوزنی چدنی، شیرخودکار برنجی، صافی برنجی، فلنچ جوشی، شیر فلکه برنجی ، فلنچ پمپ، شیرآلات و لوله اتصالات، تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، لوازم بهداشتی ساختمان

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 ماه قبل