آسانسور هفت

تامین کلیه قطعات آسانسور, نصب آسانسور, سرویس و نگهداری آسانسور

موتور آسانسور

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
موتورهاي گیر بکسی تک سرعته کششی:

این نوع موتور شامل یک چرخ دنده حلزونی است و با برق مستقیم یا متناوب کار می کند.زمانی که اتاقک به فاصله کمی از پا گرد طبقات میرسد،ترمز به صورت اتوماتیک عمل می کند تا اتاقک به شکل آرامی متوقف شود.

موتورهاي گیر بکسی دو سرعته کششی:

در این حالت از یک موتور با دو سیستم سیم پیچ جداگانه یا از دو موتور جداگانه استفاده می شود .در زمان شروع،موتور با سیم پیچ پر سرعت به کارمی افتدو براي محدود کردن جریان،یک مقاومت بصورت سري به آنهامتصل است.شتاب گیري آرام اتاقک با کاهش تدریجی میدان مقاومت صورت می گیرد.با نزدیک شدن به پا گردطبقه،موتور یا سیم پیچ پر سرعت از کار می افتدوموتور با سیم پیچ کم سرعت متصل به چوك به کار می افتد.سرعت اتاقک تا رسیدن به فاصله کمی از پا گرد به صورت تدریجی کاهش می یابدودر این زمان جریان برققطع می شود و ترمز به صورت اتوماتیک اتاقک را به آرامی متوقف می سازد

موتورهاي گیر بکسی ولتاژ متغیر کششی:

در سیستم ولتاژ متغیر مزایایی وجود دارد که با دیگر سیستمها نمی توان به آن دست یافت.شتاب گیري مثبت ومنفی بسیار آرام،این سیستم را نسبت به سیستمهاي یک یا دو سرعته برتر می سازد.تجهیزات این سیستم شامل موتوري با برق متناوب است که برق مستقیم موتور محرك ماشین گیر بکسی را تأمین میکند.

موتورهاي بدون گیر بکس ولتاژ متغیر کشش:

وجود این تجهیزات براي آسانسور هاي پرسرعتی با سرعت 1,75 متر بر ثانیه و بالاتر بسیار مهم است. این تجهیزات بیانگر بهترین روش جدید در برآورنده ساختن شرایط ترافیکی با کارآیی بالا است. براي شتاب گیري
آرام،در مدار میدان ژنراتور از رگولاتور تنظیم کننده اي استفاده می شودکه بازده خروجی ژنراتور را کنترل میکند.یک مقاومت متغیر در مدار میدان به تدریج میزان مقاومت را کاهش و ولتاز ژنراتور را افزایش می دهد تا اتاقک آسانسور باشتاب گیري آرام به سرعت کامل برسد. با ایجاد سرعت کامل، ولتاژ ژنراتور تا کاهش سرعت اتاقک ثابت باقی می ماند.براي کاهش سرعت و توقف اتاقک از یک مجموعه کلید القایی استفاده می شود.ترمزها تنها در زمان ثابت بودن اتاقک عمل می کنند.
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

آسانسور هفت

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تامین کلیه قطعات آسانسور، نصب آسانسور، سرویس و نگهداری آسانسور

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات