شرکت اکسون انرژی سامیا

تامین قطعات و تجهیزات, طراحی و نصب سیستم های فتوولتاییک, مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی

طرز کار سیستم های خورشیدی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شرح مختصر:

باتوجه به محدودیت های انرژی در دنیا,امروزه توجه زیادی به استفاده از انرژی خورشید شده است که در این مقاله سعی شده انواع و کاربردهای برخی از این سیستم ها به گوونه ای ساده و پرمصرف و قابل ساخت معرفی گردد تا بتوان توجه افراد سرمایه گذار را به این بازار سودمند برای کشور و مردم عزیزمان جلب نمود.

انرژی خورشید همانند سایر انرژی ها می تواند به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به دیگر اشکال انرژی تبدیل شود.همانند گرما و الکتریسیته و ...,ولیکن موانعی شامل ضعف علمی و تکنیکی به علت کمبود دانش و تجربه میدانی-متغیر و متناوب بودن مقدار انرژی به دلیل تغییرات جوی و فصول سال و جهت تابش-محدوده توزیع بسیار وسیع)موجب گردیده تا استفاده کمی از این انرژی صورت بگیرد.

استفاده از منابع عظیم انرژی خورشید برای تولید انرژی الکتریسیته,استفاده دینامیکی,ایجاد گرمایش محوطه ها و ساختمان ها,خشک کردن تولیدات کشاورزی و تغییرات شیمیایی و ... اخیرا شروع گردیده است.

شرح مقاله در فایل پیوست ارائه شده است.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت اکسون انرژی سامیا

تهران

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

تامین قطعات و تجهیزات، طراحی و نصب سیستم های فتوولتاییک، مشاوره و اجرای نیروگاه خورشیدی، اجرای سیستم های نوین انرژی، طراحی و اجرای نیروگاه های بیومس، مدیریت انرژی، ممیزی انرژی، توزیع کننده تجهیزات خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات