گروه مهندسی رانتین RANTIN_Eng.Group@

منبع مکمل پکیج دیواری MMPD, خدمات مهندسی , طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان

طراحی و ساخت منبع مکمل پکیج دیواری MMPD

طراحی و ساخت منبع مکمل پکیج دیواری MMPD

تهیه و تنظیم مقاله: صمد باشر کارشناس مهندسی مکانیک و کارشناس ارشد MBA

منبع مکمل پکیج دیواری منبعی است که تثبیت کننده دما وافزاینده دبی آبگرم پکیج دیواری می باشد، این محصول مکملی برای پکیج دیواری است که ایراد های موجود در پکیج دیواری را رفع می نماید.

مشکل فنی موجود در پکیج های دیواری

پکیج دیواری علاوه بر این که دارای مزایای فراوانی است اما در کنار داشتن این مزایا چند ایراد فنی هم در آن به چشم می‌خورد، که در اغلب برندهای تولیدی عمومیت دارد. پکیج های دیواری موجود معمولاً دارای دبی آبگرم مصرفی 12 لیتر بر دقیقه می باشند. این مقدار دبی در نهایت امکان استفاده از یک شیر برداشت را به مصرف کننده می‌دهد. در ضمن به علت مکانیزم به کار رفته در بیشتر پکیج ها (تک مبدل و دو مبدل) برای تدوام آبگرم مصرفی بایستی شير آبگرم بلا انقطاع باز بماند تا آب سرد و گرم نشود. بی شک همه ی این موارد دلایل افزایش مصرف آب و گاز را در پی خواهد داشت، همچنین باعث عدم ايجاد رفاه و آسایش نسبی مصرف‌کنندگان می گردد.

من برای رفع مشکل موجود در پکیج های دیواری اقدام به طراحی و ساخت محصولی به صورت پایلوت نمودم. لازم به ذکر است که نظرات اساتید و کارشناسان محترم نظام مهندسی ساختمان استان البرز در این زمینه بسیار مفید و سودمند واقع شده است . طراحی و ساخت محصول با توجه به تحقیقات و مطالعات انجام گرفته در طی سالهای اخیر منتج به نتایج قابل‌ قبول و اطمینان بخش در این زمینه گردید . محصول مورد نظرمنبع مکمل پکیج دیواری است که به اختصار بعد از این در مقاله ی پیش رو با عنوان منبع MMPD نام برده می‌شود. منبع MMPD مشکل فنی پکیج‌های دیواری را 100 درصد بر طرف می نماید که جهت تثبیت دما و افزایش دبی آبگرم مصرفی پکیج دیواری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پایان قسمت اول

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه مهندسی رانتین RANTIN_Eng.Group@

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

منبع مکمل پکیج دیواری MMPD، خدمات مهندسی ، طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان، نظارت و اجرای لوله کشی گاز

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات