گروه مهندسی رانتین RANTIN_Eng.Group@

منبع مکمل پکیج دیواری MMPD, خدمات مهندسی , طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان

قسمت دوم مقاله منبع MMPD

قسمت دوم مقاله

شرح وضعیت دانش فنی پیشین و پیشرفت های به عمل آمده

البته ناگفته نماند که در بعضی از مدل‌های موجود پکیج (مانند مدل Z36F پکیج زمینی‌ دارای مخزن آبگرم) تا حدودی این موارد برطرف شده است اما به دلیل مکانیزم به کار رفته در آن، ظرفیت حرارتی بالا، ابعاد نسبتأ بزرگ و قیمت تمام شده بالای کالا این مدل پکیج به هیچ عنوان برای واحدهای با مساحت کمتر از ۱۵۰ مترمربع توجیه‌ فنی و اقتصادی ندارد.

در بیشتر پکیج‌های دیواری هیچ یک از مشکل های مذکور بر طرف نشده است. اگر هم بر فرض پکیج دیواری با تکنولوژی های جدید طراحی و تولید شده باشد به طوری که در آن ایراد فنی موجود فعلی را بر طرف نموده باشند، ولی قیمت‌ تمام شده آنقدر بالاست که بسیاری از مصرف‌کنندگان به دلیل عدم صرفه اقتصادی مایل به استفاده از این محصولات نیستند.

 با توجه به نیاز مبرم جهت بر طرف کردن این ایراد، ایده و طرح های متعددی را مورد بررسی و کاوش قرار دادم. تا اینکه ایده ی استفاده از منبع تحت فشار برایم تداعی خلاقیتی نو را در پی داشت. من از منبع تحت فشار موجود در بازار بهره بردم و تغییراتی را در مکانیزم به کار رفته در منبع تحت فشار اعمال کردم. این تغییرات منجربه طراحی و ساخت محصولی جدید شده که کارایی لازم جهت برطرف نمودن ایراد فنی موجود در پکیج های دیواری را دارا ست. لازم به ذکر است که اساس و پایه این طراحی و ساخت منبع MMPD ، تجربه سال های متمادی است که منجر به ایجاد منبع MMPD گردیده است.

پایان قسمت دوم

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه مهندسی رانتین RANTIN_Eng.Group@

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

منبع مکمل پکیج دیواری MMPD، خدمات مهندسی ، طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان، نظارت و اجرای لوله کشی گاز

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات