گروه مهندسی رانتین RANTIN_Eng.Group@

منبع مکمل پکیج دیواری MMPD, خدمات مهندسی , طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان

قسمت آخر مقاله منبع MMPD

روش اجرایی برای به کارگیری منبع MMPD

 با استفاده از منبع MMPD به عنوان یک وسیله مکمل پکیج دیواری همانطوری که در شکل شماره ۳ نیز نمایش داده شده است. می توان به راحتی مشکلات مربوط به ایراد های فنی موجود در پکیج های دیواری را تمام و کمال برطرف کرد و با شلنگ هایی که قابلیت انعطاف پذیری لازم را دارند، منبع MMPD به پکیج دیواری موجود در حال بهره برداری متصل می شود.

روش و چگونگی اتصال منبع MMPD به پکیج دیواری:

  ابتدا ازعملکرد درست و صحیح پکیج دیواری اطمینان حاصل می نماییم. این امر مستلزم داشتن تجربه کافی در زمینه نصب ، راه اندازی ، تعمیر و نگهداری پکیج دیواری می باشد. سپس خروجی آبگرم مصرفی پکیج‌ را به شیر ورودی منبع که همان شیر عمودی می باشد، متصل می کنیم و شیر خروجی افقی منبع MMPD به شبکه که همان لوله ی آبگرم مصرفی ساختمان هست متصل می گردد. پس از انجام هواگیری منبع MMPD این محصول به راحتی قادر خواهد بود ایرادات موجود در پکیج دیواری را بر طرف نماید.

 کاربرد صنعتی و تجاری سازی

شایان ذکر است در حال حاضر چند نمونه از این محصول به صورت آزمایشی طراحی و ساخته شده که نصب و راه اندازی آنها نیز انجام گرفته است. در صورت تولید انبوه و حمایت ارگان های ذیربط می توان افق روشنی را متصور شد به طوری که بهره برداری از منبع برای مردم رفاه و آسایش در پی خواهد داشت و همچنین رشد اقتصادی ناشی از تولید انبوه منبع MMPD باعث اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم افراد جامعه خواهد شد.

پایان مقاله

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه مهندسی رانتین RANTIN_Eng.Group@

کرج

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

منبع مکمل پکیج دیواری MMPD، خدمات مهندسی ، طراحی و نظارت و اجرای تاسیسات مکانیکی ساختمان، نظارت و اجرای لوله کشی گاز

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات