بازرگانی محمود قراچورلو واردکننده سیم بکسل و جرثقیل

سیم بکسل, جرثقیل برقی, جرثقیل دستی

جرثقیل برقی چگونه کار میکند؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

دو نوع رایج جرثقیل برقی جرثقیل های عمودی و بازویی هستند. مزایای پیشرفت های مختلف به این معنی است که می توان از آنها در صنایع مختلف با حداقل موانع انسانی استفاده کرد. جرثقیل های برقی امروزه در طیف وسیعی از صنایع یافت می شوند زیرا بارهای سنگین را در فواصل طولانی و به طور موثر تحمل می کنند. برخی از معایب این است که برای کار کردن به برق نیاز دارند و بنابراین برای استفاده در مکان هایی که برق کمیاب است مناسب نیستند. این مبحث از طریق چندین مثال نحوه عملکرد جرثقیل برقی، ساخت و بررسی این دستگاه مبتکرانه، انواع مختلف و شرایط کلی آن را پوشش می دهد. استفاده ایمن از جرثقیل کلید هر سایت ساختمانی است. هنگامی که طبقات ساختمان با آسانسورهای دستی قدیمی ساخته می شوند، خطر ایمنی بالقوه برای همه کارگران درگیر وجود دارد. اما امروزه که از شیرهای برقی استفاده می شود، احتمال آسیب و آسیب ناشی از خرابی شیر آب بسیار کاهش می یابد.

تغییر اخیر به سمت استفاده از جرثقیل های الکتریکی مزایای بسیاری را برای سایت های ساختمانی به ارمغان آورده است. در کنار بهره‌وری آشکاری که با این ماشین‌ها همراه است، مزایای سلامتی واضحی نیز وجود دارد.دیگر هیچ خطری به دلیل خطای انسانی یا حرکت بالقوه خطرناک عملیات بلند کردن دستی وجود ندارد زیرا افراد به سادگی دستگاه های خود را از راه دور کار می کنند و فرآیند را خودکار می کنند. امروز در بازرگانی قراچورلو به این ابزار مهم می پردازیم شما می توانید به راحتی انواع سیم بکسل و جرثقیل پل را از این طریق خریداری کنید.

انواع شیرآلات برقی
شیرهای برقی در انواع جدیدی از ماشین های الکتریکی ظاهر شدند. جرثقیل برقی نوعی ماشین هیدرولیک افقی است.

جرثقیل های برقی را می توان در سایت های تجاری، صنعتی و کشاورزی برای جابجایی بارهای سنگین از طریق عملیات دستی یا خودکار مورد استفاده قرار داد، در حالی که بسیار کارآمدتر از انواع دیگر تجهیزات بالابر سنتی است. مزیت اصلی استفاده از جرثقیل برقی سهولت حرکت است. و تولید سریعتر به دلیل مکانیزم دینامیکی که می تواند حداقل ارتعاشات را در طول فرآیند کار ایجاد کند.

کاربرد جرثقیل های برقی
یکی از کاربردهای جرثقیل برقی در ساخت و ساز است. جرثقیل می‌تواند به مکان‌هایی برسد که مردم قبلاً هرگز نتوانسته‌اند به آن‌ها برسند، مانند مکان‌های مرتفع و فضاهای باریکی که هیچ تاجری نمی‌تواند به آن‌ها برسد. یکی از معایب شیرهای برقی عدم انعطاف پذیری در مقایسه با شیرهای هیدرولیک است. برخلاف جرثقیل های هیدرولیک که از طریق سیستم تعویض دنده کار می کنند، جرثقیل های برقی از ماشین های DC استفاده می کنند که برای حرکات با بارهای بزرگ تر محدود و دارای گشتاور زیاد هستند.

شیرهای برقی اشکال و اشکال مختلفی دارند.به بیان دقیق، برای اینکه یک شیر برقی کار کند، شبکه باید بتواند الکتریسیته را در حین انتقال با القای حرکت چرخشی حمل کند. نیروی ایده آل بر روی ستون ها در حالی که انرژی جنبشی را با بلند کردن بار کاهش می دهد

شیرهای برقی یکی از بزرگترین اختراعات تکنولوژیکی برای جلوگیری از صدمات و بیماری های ناشی از کارهای مختلف و کارهای روزمره می باشد. با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در این بخش مقدماتی، برای درک مزایای فناوری شیر برقی بیشتر بخوانید.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بازرگانی محمود قراچورلو واردکننده سیم بکسل و جرثقیل

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش

خدمات/محصولات

سیم بکسل، جرثقیل برقی، جرثقیل دستی، اتصالات سیم بکسل، بالابرهای سیم بکسلی، زنجیر های باربرداری، ملزومات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، بست سیم بکسل، جرثقیل سقفی، جرثقیل دستی، پولیفت، تیفور

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات