بصیر هنر تولید کننده تجهیزات نوین مساجد و نماز خانه ها

محراب چوبی , محراب آماده, محراب پیش ساخته

نکاتی چند درباره قرآن کریم

نام‌های مشهور قرآن چست؟؟

 نام‌های فراوانی برای قرآن ذکر کرده‌اند. قرآن، فرقان، الکتاب و مُصحَف مشهورترینِ آنها است. نام مصحف را ابوبکر بر آن نهاده است؛ اما دیگر نام‌ها در خود قرآن ذکر شده است. قرآن مشهورترین نام این کتاب است که این واژه در لغت به معنای خواندنی است و همراه با الف و لام، پنجاه بار در قرآن به کار رفته است که در همهٔ آن کاربردها منظور کتاب قرآن است؛ همچنین بدون الف و لام، بیست بار در قرآن آمده است که در سیزده مورد، کتاب قرآن معنا می‌دهد.

عدم تحریف قرآن عدم تحریف قرآن یا تحریف‌ناپذیری قرآن،

از اعتقادات عموم مسلمانان و فِرَق اسلامی که بر اساس آن، قرآنی که در دست مسلمانان است، دقیقاً همانی است که بر پیامبر اسلام (ص) وحی شده است

و نه چیزی به آن افزوده و نه از آن کم شده است.

آری مفسران و متکلمان در ردّ و انکار هر گونه تحریف، به آیات و روایاتی استناد کرده‌اند. به نظر غالب مفسران، فقیهان و قرآن‌ پژوهان شیعه، قرآن با همین ترتیب و ساختار کنونی در زمان پیامبر اکرم (ص) شکل گرفته است.

برخی از معتزله از جمله خیاط معتزلی، به شیعیان نسبت داده‌اند که معتقد به تحریف قرآن هستند. این اتهام پس از تألیف کتاب فصل الخطاب توسط محدث نوری شکل تازه‌ای گرفت و عالمان شیعی آثار متعددی در نقد آن کتاب نگاشتند.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بصیر هنر تولید کننده تجهیزات نوین مساجد و نماز خانه ها

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، عمده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

محراب چوبی ، محراب آماده، محراب پیش ساخته ، مسجدی و محراب سفارشی، محراب مسجد ، محراب تمام معرق حروف برجسته، محراب تمام ام دی اف، محراب سبک و قابل حمل، منبر چوبی ، منبر تمام ام دی اف، تولید منبر یک پله و یک نشیمن، پارتیشن پیش ساخته و پارتیشن متحرک، پارتیشن چوبی ، پارتیشن تمام ام دی اف، جامهری تمام ام دی اف ، جاکتابی، جاکفشی، پارتیشن مسجدی ، پارتیشن سنتی و قابل حمل، جایگاه قاری قرآن ، جایگاه تلاوت قرآن و کرسی تلاوت، فرش سجاده ای کاشان ، فرش محرابی، تریبون سخنرانی ، تریبون چوبی و تریبون سالن همایش، میز و صندلی نماز نشسته تمام ام دی اف، پارتیشن دو جداره ، پارتیشن تک جداره، تابلو نماز اول و دوم ، نمایشکر نماز اول و دوم

نوع مالکیت:

جواز کسب (مغازه)

دسته‌بندی محصولات و خدمات