گروه نوآوران تکنولوژی زیستی(فروش تجهیزات آزمایشگاهی )

الایزا ریدر بایوتک , دستگاه سانتریفیوژ16 شاخه , انکوباتور 37 درجه

تاثیرات غربالگری تست پاپ اسمیر در کاهش مرگ و میر سرطان دهانه رحم

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

رخ داد موارد جدید ش رطان دهانه رحم در سال 2017 در امریکا بالغ بر 12820مورد براورد می شود .

نرخ وقوع سرطان دهانه رحم بین سال های 1975  و 2013  از نصف هم کمتر  شده است که عمدتا به دلیل غربال گیری  با آزمایش پاپ اسمیر می باشد .مع ذالک سرعت این کاهش در سال های  اخیر به ویژه در میان زنان سفید پوست کمتر شده است نرخ وقوع سرطان دهانه رحم بین سالهلی 2004 تا2013 در میان زنان کمتر از 50 سال سفید پوست ثابت مانده است  اما در سیاه پوستان سالانه 4 درصد کاهش یافته است .

نرخ مرگ ناشی  از سرطان دهانه رحم در سال 2017 در امریکا حدود  4/210  مورد می باشد. نرخ مرگ  ناشی از سرطان دهانه  رحم در سال 2014 2/3 کمتر از نصف این کمیت در سال 1975  بوده است که این کاهش عمدتا ناشی از کاهش در میزان وقوع و تشخیص زود هنگام با ازمایش پاپ اسمیر می باشد .

علایم و نشانه ها :ضایعات اولیه دهانه رحم اغلب هیچ علامتی ندارند . وقتی که سلول های دهانه  رحم بد خیم شده و به بافتهای اطراف تهاجم کردند  مهم ترین علامت خونریزی های  غیر طبیعی است .در این افراد خونریزی ماهانه ممکن است طولاتی تر و شدید تر از معمول باشد و در افراد یاسه خونریزی و افزایش ترشحات واژینال هم ممکن است نشانهای از این بیماری باشد .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

گروه نوآوران تکنولوژی زیستی(فروش تجهیزات آزمایشگاهی )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، خدمات

خدمات/محصولات

الایزا ریدر بایوتک ، دستگاه سانتریفیوژ16 شاخه ، انکوباتور 37 درجه ، فلاسک کشت سلول فیلتر دار، هات پلیت مگنت ، پلیت کشت سلول ، دستگاه ترمال سایکلر labnet، کیت استخراج Dna، پلیت pcr ، استریپ 8 عدذی pcr ، نوک سمپلر زرد فیلتر دار ، نوک سمپلر آبی فیلتر دار، مستر میکس Ampliqon، سایبر گرین ، نوک سمپلز کریستالی فیلتر دار ، لوله فالکون 15 سی سیdnas&rnase free

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 روز پیش