بارمان انرژی مهرنگار (پنل خورشیدی / اینورترخورشیدی / شارژ...

پنل خورشیدی, اینورتر خورشیدی, شارژ کنترلر خورشیدی

شرکت تسلا، PowerWall2 را معرفی کرد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سیستم Powerwall2 بخشی از روش شرکت تسلا برای تامین تمام جنبه‌های انرژی از انرژی‌تجدیدپذیر است. این مدل به‌روز شده ذخیره انرژی مانند نسخه قبلی خود است یعنی بزرگ مستطیلی که بر روی دیوار منزل شما جای خواهد گرفت. اما بزرگترین تفاوت آن در داخل آن است.

 سیستم پاوروال۲ دارای ظرفیت دوبرابر در ذخیره انرژی نسبت به نسخه اولیه با ۱۴ کیلووات‌ساعت انرژی است. این به این معناست که منزل شما قدر است تا دوبرابر از انرژی ذخیره شده توسط سیستم خورشیدی که تسلا امروز معرفی کرد استفاده کند و به شبکه برقی متصل نباشد. الون ماسک گفت که این سیستم قادر است تا الکتریسیته سیستم روشنایی، پریز برق و یخچال یک خانه ۴ نفره را برای یک روز تامین نماید. این مدل جدید با طراحی تیز با قیمتی معادل ۵۵۰۰ دلار در دسترس است. یکی از اهداف ماسک توسعه قابلیت ذخیره انرژی است که به وضوح در این سیستم قابل مشاهده است. تولید این سیستم از هفته دیگر آغاز خواهد شد و در اوایل دسامبر نصب خواهد شد. در جلسه پرسش و پاسخ شرکت تسلا توسط الون ماسک اعلام شد که او انتظار فروش پاوروال بیشتری نسبت به خودروهای خود را دارد به خاطر اینکه این سیستم می‌تواند برای بسیاری از نقاط دنیا که دارای سیستم انرزی امن نیستند کاربرد داشته باشد.

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بارمان انرژی مهرنگار (پنل خورشیدی / اینورترخورشیدی / شارژ...

گرگان

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

پنل خورشیدی، اینورتر خورشیدی، شارژ کنترلر خورشیدی، باطری خورشیدی، لامپ خورشیدی، یخچال خورشیدی، پمپ آب خورشیدی، پکیج خورشیدی، استراکچر خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات