بارمان انرژی مهرنگار (پنل خورشیدی / اینورترخورشیدی / شارژ...

پنل خورشیدی, اینورتر خورشیدی, شارژ کنترلر خورشیدی

تسلا محصول شیروانی خورشیدی خود را معرفی کرد

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت تسلا هنگامی که اعلام کرد محصول جدید شرکت تسلا با نام سقف خورشیدی جلوه‌ای زیباتر از سیستم‌های کنونی خواهد داشت، شوخی نمی‌کرد. سیستم سقف خورشیدی جدید واقعا عالی است. این واقعا واضح و به نوعی عجیب است که این سیستم جای پنل‌های خورشیدی را خواهد گرفت.

 این سقف خورشیدی در چهار گونه مختلف در این رویداد تسلا ارائه شده است، که شامل: کاشی شیشه‌ای طرحدار، کاشی شیشه‌ای سنگ‌نما، کاشی شیشه‌ای سفالی و شیشه‌ای صاف است. هر کدام از این محصولات دارای نمایی جالب و زیبایی هستند اما بسیار نزدیک نمای شیروانی‌های کنونی هستند. به علاوه هر کدام گذردهنده نور خورشید و از زاویه به صورت مات جلوه می‌کند. این کاشی‌های جدید بازدهی را تا ۹۸درصد آنچه پنل‌های معمولی تولید می‌کنند، رسانده‌اند و تنها ۲درصد افت بازدهی دارند. اما شرکت 3M بر روی نوعی روکش جدید برای این محصولات کار می‌کنند که نه تنها بازدهی را به پنل‌های معمولی می‌رساند بلکه به دلیل گیر انداختن نور در لایه‌های درونی این روکش باعث می‌شود نور دیرتر بازتاب پیدا می‌کند و بیشتر جذب خواهد شد در نتیجه بازدهی افزایش خواهد یافت. البته قیمت مسئله‌ای مهم است. این محصول تقریبا کمتر از سقف معمولی هزینه بر‌می‌دارد و تولید انرژی بسیار رقابتی خواهد شد و حتی شاید از هزینه سقف به‌علاوه پنل معمولی کمتر شود. تسلا هیچ‌گونه‌ قیمتی را هنوز اعلام نکرده است برای اینکه به قیمت کارگر نصب سقف بسیار وابسته خواهد بود. مواد استاندارد شیروانی‌ها هیچ‌گونه ارزش افزوده‌ای برای خانه‌ها ندارد در حالی که این سیستم باعث افزایش قیمت خانه خواهد شد. شرکت تسلا اعلام کرده که الکتریسیته یک واحد مسکونی را می‌تواند تامین نماید و با سیستم powerwall2 این انرژی قابلیت ذخیره را دارد. این شیروانی خورشیدی از تابستان آینده شروع به توزیع می‌شوند و تسلا با یک یا دو نمونه از این انواع کاشی‌ها شروع نماید و آهسته به چهار مدل افزایش یابد. به دلیل اینکه این کاشی‌ها از شیشه کوارتز تولید می‌شوند دارای طول عمر بالایی نیز دارند و حتی شاید از عمر خانه نیز بیشتر باشد. 

8 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

بارمان انرژی مهرنگار (پنل خورشیدی / اینورترخورشیدی / شارژ...

گرگان

نوع فعالیت

وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده

خدمات/محصولات

پنل خورشیدی، اینورتر خورشیدی، شارژ کنترلر خورشیدی، باطری خورشیدی، لامپ خورشیدی، یخچال خورشیدی، پمپ آب خورشیدی، پکیج خورشیدی، استراکچر خورشیدی

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات