فست فودها و رستوران های زنجیره ای شیدانا

راه اندازی فست فود, شعب فست فود زنجیره ای, انواع ساندویچ سرد شیدانا

درباره فست فود زنجیره ای شیدانا

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
فست فود شیدانا چگونه برند شد ؟

 

شرکت زرین کاوش دی، صاحب برند شیدانا است. این شرکت در5 سال گذشته با ایده‌ها و طرح‌های جدیدش، نه تنها شیدانا را به نامی شناخته شده بدل کرده است بلکه توانسته در صنعت غذا و فست فود گامی نو برداشته وغذاهایی با کیفیت بالا را که طرفداران زیادی   دارد، از طریق رستوران‌های زنجیره‌ای شیدانا در کشورمان ارئه دهد.

این روزها فست‌فود نماد زندگی مدرن است. كمتر كسی است كه تا به حال فست‌فود نخورده باشد. غذایی که بیشتر غذای نسل جوان به حساب می‌آید و معمولا كسانی هم كه بیزینس خود را بر این نوع غذاها بنا می‌كنند، جوان‌ها هستند. برند شیدانا 5 سال پیش تاسیس شد، مدیران این مجموعه با به کار گرفتن افراد تحصیلکرده در این رشته توانسته اند  طی این مدت سهم بسزایی از این بازار را در اختیار بگیرد.
چرا غذا پولساز است ؟

 
اینكه چرا صنعت غذا را انتخاب كردیم برمی‌گردد به این مسئله كه امروزه زندگی مردم عوض شده و معمولا زن و مرد هر دو كار می‌كنند و فرصتی برای آشپزی نمی‌ماند. به همین خاطر میل به استفاده از غذاهای آماده افزایش یافته است. طبقه جوان هم به غذای متنوع و رنگارنگ فست‌فود علاقه بیشتری دارند تا غذاهای سنتی. از طرفی بازار غذا بازار روبه‌رشدی است و فست‌ فود جزو جدایی‌ ناپذیر زندگی مدرن است كه می‌تواند درآمد مناسب و كم‌ ریسكی را نصیب فروشندگان خود كند.

شیدانا به عنوان ارایه کننده یک غذای سالم و البته با قیمت مناسب، در پنج سال گذشته با رشد قابل توجهی روبرو شده است و البته برنامه‌های زیادی برای توسعه دارد. کار بزرگی که در گروه صنایع غذایی شیدانا انجام گرفته و هیچ مجموعه دیگری در ایران هنوز بدین شکل به آن وارد نشده است، تاسیس یک مجموعه فست فود زنجیره‌ای است که صرفا غذاهای تولید شده در کارخانه همین شرکت که با بهترین کیفیت تولید میشود در آنها عرضه میگردد.

ما در گروه صنایع غذایی و فست فود های زنجیره ای شیدانا از بدو شروع فعالیت شرکت یک کارخانه صنعتی و کاملا مجهز تاسیس کرده‌ایم که در آن غذای فست فودهای شیدانا به صورت صنعتی، نیمه آماده و آماده کاملا بهداشتی تولید می‌شود. در نتیجه فست فودهای شیدانا به هیچ وجه نیازی به فضای بزرگ ندارند و بسیار ساده غذاهای آماده را سرو و نیمه آماده را ظرف یک دقیقه پخته و به مشتری تحویل می‌دهند. بحثی که در مورد غذاهای نیمه آماده و آماده به ویژه فست فودها وجود دارد، بحث مواد اولیه آنهاست که در مجموعه شیدانا از بهترین مواد اولیه استفاده شده و با قیمت کاملا رقابتی به نماینده ها عرضه میگردد.

 در زنجیره غذایی محصولات و تمام برگرهای شیدانا از مرغ، گوشت، سبزیجات تازه و ادویه مخصوص خودمان استفاده میکنیم. مسئله دیگر در مورد بهداشت و سلامت این محصولات این است که ما غذاهایمان را صنعتی تولید می‌کنیم. بسیاری از رستوران‌های شعبه‌ای در ایران و جهان، کارگاهی برای تولید غذاهای خود دارند که بر روی این نوع پروسه تولید مجوز و نظارت خاصی صورت نمی‌گیرد. اما در مورد غذاهای صنعتی نیمه آماده و آماده که در فروشگاه و فست فودهای بزرگ عرضه می‌شود، کاملا این نظارت وجود دارد و نیاز به انواع و اقسام مجوزهای بهداشتی و تولیدی است. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و این مجوزها را کسب کرده و امکان توزیع محصولات خود در فروشگاه‌ها را داریم. اما به دلیل سیاست‌های شرکت که معتقدیم بعضی غذاها را باید با هزینه کم از رستوران‌ها تهیه کرد، صرفا محصولات‌ فست فودی خود را به صورت آماده شده و از طریق شعب فست فود شیدانا عرضه میگردد.

در حال حاضر ما توان تولید را بالا برده ایم تا پاسخگوی نیاز شعب خود و بازار باشیم و نمایشگاه اگروفود این امکان را به ما داد تا با دوستان ارزشمندی که دارای امتیاز شعب شیدانا هستند در سراسر کشور همکاری ک��یم. اکنون برند شیدانا با ایجاد یک سازمان منسجم، استانداردهای تعریف شده و برنامه ریزی هایی دقیق به دنبال ایجاد گستره ای از شعب در اقصی نقاط کشور می باشد.

 

بسیاری از رستوران‌ها و فست فودهای زنجیره‌ای برای اعطای نمایندگی هزینه‌های هنگفتی بابت برند خود می‌گیرند. اما مدل اقتصادی ما متفاوت است. ما به دنبال فروش برند خود نیستیم، بلکه قصد داریم محصولات و غذاهای خود را بفروشیم و هرچه شعب ما موفق‌تر باشند، ما موفق‌تریم. به همین دلیل هزینه کمی برای اعطای نمایندگی، تجهیزات و دستگاه ها وجود دارد و برای راه‌اندازی و آموزش‌های لازم، نماینده را پشتیبانی می‌کنیم. نمایندگان فست فود شیدانا تمام دستگاه ها،یخچال،تجهیزات پخت، دستگاه نوشابه ساز را از شرکت دریافت می کنند و مواد اولیه را با قیمتی مناسب از شرکت تحویل می گیرند به طوری که سود حاصل از فروش حدودا بالای 55 درصد می باشد.

 

تیم پشتیبانی ما متشکل از افراد تحصیل کرده در صنایع غذایی که آموزش‌های لازم را دیده‌اند به طور مستمر مشغول نظارت و راهنمایی شعب فست فودها شیدانا هستند. علاوه بر این بر روی تمامی بسته بندی های شیدانا، اطلاعات تماس ما درج شده تا در صورت شکایت مشتریان، به سرعت به آن رسیدگی کنیم.

 همان طور که گفتم ما معتقدیم برخی غذاها مانند فست فودها را باید از رستوران و با قیمت مناسب تهیه کرد، بنابراین تلاش کردیم محصولات را طوری قیمت گذاری کنیم که هم نمایندگان شیدانا فروش و سود بالایی داشته باشند و هم مشتریان توان خرید این محصولات را داشته باشند.  شیدانا یک فست فود با قیمت بسیار مناسب است. برای مثال شما با پرداخت 6 هزار تومان ساندویچ کالباس مخصوص ما را همراه 250سی‌سی نوشابه، یک غذای سالم و کامل در یک بسته بندی شکیل و با یک سس مخصوص و خوشمزه تهیه می‌کنید. این درحالی است که در ایران سایر فست فودها هم قیمت بالاتری دارند و حجم کمتری نسبت به غذای ما دارند.


در سال 88 که ما برای نخستین بار در کشور به صورت گسترده عرضه غذاهای شرکت را آغاز کردیم، حتی فست فودهای لوکس تهران هم غذایی با این قیمت و کیفیت سرو نمی‌کردند. ما روال جدیدی در بازار فست فودها ایجاد کردیم که با فست‌فودهای دیگر تفاوت بسیاری دارد که فست فود هم میتواند غذایی سالم و بی ضرر باشند.


كارآفرینی به نفع جوانان

 

مجموعه فست فود های شیدانا معتقد است اغلب مشتری های ما اكثرا جوان ها  هستند، بیش از 75 درصد مشتریان شیدانا را جوان های بین ۲۵ تا ۳۵ سال و تحصیل كرده تشكیل می‌دهند. این در حالی است كه جوانهای امروزی در انتخاب غذا محتاط‌ترند. پس این نكته می‌تواند نشان‌دهنده موفقیت شیدانا باشد كه توانسته است رضایت گروه کثیر سخت‌پسند جامعه را تامین كند. چون كه شعبه‌های ما مكان‌هایی تمیز، بهداشتی و وسایل مورد استفاده ما نیز بسیار مرغوب و مشتری‌پسند است‌ اما حضور جوان ها تنها محدود به مشتری‌ها نیست: اكثر كارمندان ما جوان هستند و مدیریت چندین شعبه هم به عهده همین گروه است. به طور كلی حدود 200 نفر با ما كار می‌كنند از مدیر شعبه، كارمند، کارگر و آشپز گرفته تا پیك موتوری که اکثریت را جوان ها تشکیل می دهند.

 در نمایشگاه بین المللی غذایی اگروفود قراردادهای انحصاری برای استان‌های مختلف بستیم که  امیدواریم در سایر شهرها هم مشابه این اتفاق را در سال جاری داشته باشیم. از جاهای محمی که این شعب یک فعالیت اقتصادی موفق محصوب میشود و بازده اقتصادی خوبی نسبت به سرمایه گذاری محدود مورد نیاز دارد و به طور کلی یک الگوی موفق کارآفرینی و مشاغل زود بازده محسوب میشود مراکز خرید و پاساژ ها مخصوصا در شهرهای بزرگ و تفریحی میباشد که تا مرحله راه اندازی کامل و فروش، شرکت از آن حمایت کرده و از اشخاصی که محلی مشابه مواردی که ذکر شد را در اختیار دارند  دعوت به همکاری میگردد.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فست فودها و رستوران های زنجیره ای شیدانا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

راه اندازی فست فود، شعب فست فود زنجیره ای، انواع ساندویچ سرد شیدانا، انواع ساندویچ گرم، کنتاکی بار، انواع برگر شیدانا، پیتزا بار، پذیرش نمایندگی، فرانچایز غذایی، انواع هات داگ شیدانا، پشتیبانی شعب، آموزش پرسنل، توسعه شعب، راه اندازی فود کورت، راه اندازی شعبه، تجهیز و دکوراسیون شعب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات