فست فودها و رستوران های زنجیره ای شیدانا

راه اندازی فست فود, شعب فست فود زنجیره ای, انواع ساندویچ سرد شیدانا

فست فود زنجیره ای شیدانا در نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی

مجموعه فست فودهای زنجیره ای شیدانا در نمایشگاه های بین المللی غذایی داخلی و خارجی

توضیحات خدمت

شیدانا در نمایشگاه بین المللی آگروفود

 

نمایشگاه بین المللی آگروفود که معتبر ترین نمایشگاه  تخصصی مواد غذایی در ایران میباشد هر ساله در نیمه اول خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار میگردد.

نمایشگاه آگروفود با توجه به نقش مهم و ارزنده این نوع نمایشگاهها در تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و آشنایی صاحبان صنایع ، پژوهشگران و علاقه مندان در این حوزه با آخرین دستاوردهای صنعتی و فن آوری روز جهان، همچنین به منظور معرفی محصولات و توان تولیدی و صادراتی تولید کنندگان  کشور برگزار میگردد.

شرکت صنایع غذایی و #فست فودهای زنجیره ای شیدانا در این راستا با اخذ مجوز از سازمان توسعه و تجارت ایران و با همکاری شرکت نمایشگاه های بین المللی در این رویداد مهم صنایع غذایی کشور شرکت کرده و با حضور پر رنگ خود در این نمایشگاه تلاش میکند محصولاتی سلامت و بدون نگهدارنده را به مصرف کنندگان ارائه و معرفی نماید.

در ضمن شیدانا سیستم نمایندگی فست فودهای زنجیرهای خود را در مراکز خرید با حق استفاده از برند معتبر که دارای پشتوانه شرکت که شامل تبلیغات رسانه ای و محیطی، تامین مواد اولیه مرغوب و آموزش و راه اندازی درغالب مشاغل زود بازده و بوجود آوردن راهکارهای نوین کارآفرینی با سرمایه های کوچک را به متقاضان معرفی نموده که با استقبال بالای روبرو شد.

از دیگر فعالیت های پرسنل شرکت در این نمایشگاه ارائه توضیحات تخصصی در رابطه با تولید، توزیع و فروش محصولات بود که به بازید کنندگان این غرفه در نمایشگاه ارائه میگردید و این اقدام باعث ایجاد تعامل و آشنایی بیشتر بازدید کنندگان با محصولات ونحوه کار شرکت بود.   

شیدانا در نمایشگاه سلامت غذایی نمایشگاه سلامت غذایی

همچنین #نمایشگاه تخصصی ایمنی، سلامت موادغذایی و محصولات بهداشتی هفتم لغایت دهم مهر ماه سال گذشته با هدف ارتقاء کیفیت و رعایت موارد ایمنی وسلامت مواد غذایی در مجموعه سالنهای نمایشگاهی وکنفرانس مرکز آفرینشهای فرهنگی وهنری (حجاب) برگزار شد. یکی از اهداف این نمایشگاه آشنایی عموم مردم با واحدهای تولید کننده محصولاتی است که دارای کیفیت برترهستند تا ضمن تشویق این محصولات که نقش جدی در سلامت جامعه دارد آن را در سبد مصرفی خود قرار دهند.در این نمایشگاه تنها واحدهایی که محصولات غذایی آنها به معنای علمی از سلامت برخوردار بودند می توانستند مجوز شرکت در این نمایشگاه را دریافت کنند.

یکی از واحدهای تولید مواد غذایی که محصولات خود را در سطح کشور تولید وعرضه می نماید و توان اعطا، راه اندازی نمایندگی و توسعه شعب با تمام امکانات را داراست و تمام خصوصیات بهداشتی، مجوز ها و استاندارد های لازمه  را دارد گروه صنایع غذایی و فست فودهای زنجیره ای شیدانا می باشد که همین امر علت حضور این شرکت در این قبیل نمایشگاه ها است.           

در زنجیره غذایی محصولات و تمام برگرهای شیدانا از مرغ، گوشت، سبزیجات تازه و ادویه مخصوص شرکت استفاده میگردد.

مسئله دیگر در مورد بهداشت و سلامت این محصولات این است که ما غذاهایمان را صنعتی تولید می‌کنیم. بسیاری از رستوران‌های شعبه‌ای در ایران و جهان، کارگاهی برای تولید غذاهای خود دارند که بر روی این نوع پروسه تولید مجوز و نظارت خاصی صورت نمی‌گیرد. اما در مورد غذاهای صنعتی نیمه آماده و آماده که در فروشگاه و فست فودهای بزرگ عرضه می‌شود، کاملا این نظارت وجود دارد و نیاز به انواع و اقسام مجوزهای بهداشتی و تولیدی است. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و این مجوزها را کسب کرده و امکان توزیع محصولات خود در  فروشگاه‌های معتبر را داریم.

                                                                                                                                                                                                                                                                        .

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

فست فودها و رستوران های زنجیره ای شیدانا

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

راه اندازی فست فود، شعب فست فود زنجیره ای، انواع ساندویچ سرد شیدانا، انواع ساندویچ گرم، کنتاکی بار، انواع برگر شیدانا، پیتزا بار، پذیرش نمایندگی، فرانچایز غذایی، انواع هات داگ شیدانا، پشتیبانی شعب، آموزش پرسنل، توسعه شعب، راه اندازی فود کورت، راه اندازی شعبه، تجهیز و دکوراسیون شعب

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات