شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تست های غیر مخرب, بالابر های هوشمند , تامین دستگاه های خط تولید سیلندرهای CNG

ایرنا:دکل های برق سلامت مردم ری را تهدید می کند(۲۲ خرداد ۱۳۹۷)

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

شهرری ـ ایرنا ـ شهردار منطقه 20 (شهرری) با بیان اینکه 377 پلاک مسکونی در محله های مختلف شهرری در حریم دکل هایفشار قوی برق قرار دارند، گفت: عوارض ناشی از این دکل ها سلامت ساکنان این مناطق را تهدید می کند.

سید احمد صفوی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 20 پلاک در خیابان شهرزاد در حریم سه دکل، 260 پلاک در محله ملک آباد در حریم پنج دکل، 35 پلاک در محله جوانمرد در حریم پنج دکل، 12 پلاک در محله 13 آبان در حریم سه دکل و 150 پلاک در شهرک علائین در حریم سه دکل قرار گرفته اند.
وی با بیان اینکه وجود دکل های برق فشار قوی جان مردم شهرری را به مخاطره انداخته است، عنوان کرد: 134 هزار و 300 متر مربع محلات شهرری در حریم دکل های فشار قوی قرار گرفته اند که باید تکلیف این محلات در این خصوص به زودی روشن شود.
وی ادامه داد: برخی دانشمندان وجود رابطه بین انواعی از میدان های الکترومغناطیسی و سرطان خون در کودکان را تایید و اعلام کرده اند؛ کابل ها و دکل های برق فشار قوی می توانند سبب بروز سرطان به ویژه در کودکان شود.
 شهردار منطقه 20 (شهرری) تصریح کرد: زیرزمینی کردن این دکل ها تنها راه برخورد است که نیاز به بودجه زیادی دارد و کمک مجلس را می طلبد. 
وی افزود: یک سری از پایه های چوبی برق نیز در این محلات وجود دارند که به علت عرض کم کوچه ها قابل حمل نیستند و با قول مساعد شرکت توزیع برق جنوب تهران تمامی این پایه های چوبی تا پایان سال جاری تعویض می شوند.
منطقه 20 (شهرری) جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و 2 ناحیه خارج محدوده و 21 محله است.

نگرانی از دکل های برق فشار قوی خبر ایرنا در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ بود. موضوعی که شرکت تابش پرداز بعنوان یک فعالیت جدید از سال 95 آغاز کرده است. این شرکت با خریداری دستگاههای اندازه گیری پیشرفته قادر است انواع پرتو های یونساز و غیر یونساز از قبیل رادن ، اشعه ایکس و گاما ، امواج ناشی از دکل های مخابراتی ، آنتن های تلفن همراه ، دکل های برق فشار قوی  که می تواند زندگی و سلامت ما را تحت تاثیر قرار دهد اندازه گیری نموده و آن ها را با حدود استاندارد ملی و بین المللی مقایسه نماید. 

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تست های غیر مخرب، بالابر های هوشمند ، تامین دستگاه های خط تولید سیلندرهای CNG، سازنده دستگاه های تست التراسونیک اسکنر در ایران، آموزش حفاظت در برابر اشعه، اندازه گیری امواج ، اتوماسیون صنعتی ، بهسازی سنگ های قیمتی، منیپلیتور، منی پولیتور، بازو های صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش