شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تست های غیر مخرب, بالابر های هوشمند , تامین دستگاه های خط تولید سیلندرهای CNG

شرکت کنترل کیفیت هوای تهران:(air.tehran.ir) بررسی میزان غلظت گاز رادون

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

روش‌های کاهش و کنترل گاز رادون در منازل

روش‌های کاهش گاز رادون در خانه‌ها ازنظر پیچیدگی، تأثیر بلندمدت در کاهش رادون و هزینه‌ها تفاوت فراوانی با یکدیگر دارند. مؤثر بودن هر یک از روش‌های کاهش رادون به خصوصیات ذاتی خانه، سطح رادون در آن و روش‌های ورودی گاز رادون بستگی دارد. برای حصول نتیجه بهتر ممکن است یک روش و یا ترکیبی از روش‌ها بکار گرفته شود .(مخصوصاً وقتی سطح رادون بالا باشد) برای ایجاد یک مکان با سطح رادون قابل‌قبول نیاز به بکار گیری افراد متبحر و متخصص در این حرفه می‌باشد اگرچه در بسیاری از موارد صاحبان خانه‌ها می‌توانند با اقدامات اولیه و کم‌هزینه کمک شایانی به کاهش سطح رادون در خانه‌های خود بکنند. اقدامات لازم جهت کاهش رادون عبارتند از:

  • شناسایی و بازرسی مسیرها و شکاف‌های ورود گاز رادون در اولویت می‌باشد.
  • استفاده از غشاءهای پلاستیکی در زیر فونداسیون به هنگام احداث ساختمان.
  • اصلاح و بهبود سیستم تهویه محیط‌های بسته بخصوص افزایش تهویه در سطوح پایین و کف ساختمان‌ها.
  • عایق‌بندی و پر کردن شکاف دیوارها و کف ساختمان نسبت به ورود گاز رادون.
  • استفاده از چاهک رادون در زیر کف ساختمان جهت هدایت مستقیم گاز رادون به بیرون.
  • نصب یک سیستم تنظیم فشار مثبت جهت افزایش فشار هوای داخل ساختمان نسبت به نفوذ گاز رادون و کاهش تأثیر تقلیل فشار هوا در ساختمان.
  • استفاده از مخلوط بتنی با چگالی بالا و همچنین بلوک‌های بنایی فشرده بجای بلوک‌های توخالی.
  • آنالیز رادیواکتیوی مصالح ساختمانی قبل از استفاده.

همچنین با توجه به اینکه دود ناشی از یک نخ سیگار به‌تنهایی۱۵ به توان ۱۲ ذره معلق وارد ریه‌ها کرده و عامل اصلی بروز سرطان ریه می‌باشد و به همراه گاز رادون میزان ابتلا به سرطان ریه را تا ۲۵ درصد افزایش می‌دهد می‌بایست در محیط‌های بسته از مصرف دخانیات جدا خودداری شود.

نگرانی از گاز رادن موضوع اخبارشرکت کنترل کیفیت هوای تهران:(air.tehran.ir) بود. موضوعی که شرکت تابش پرداز بعنوان یک فعالیت جدید از سال 95 آغاز کرده است. این شرکت با خریداری دستگاههای اندازه گیری پیشرفته قادر است انواع پرتو های یونساز و غیر یونساز از قبیل رادن ، اشعه ایکس و گاما ، امواج ناشی از دکل های مخابراتی ، آنتن های تلفن همراه ، دکل های برق فشار قوی  که می تواند زندگی و سلامت ما را تحت تاثیر قرار دهد اندازه گیری نموده و آن ها را با حدود استاندارد ملی و بین المللی مقایسه نماید. 

دستگاه اندازه گیری لحظه ای(خانگی) پرتوهای رادن:

مانیتورهایی را در خانه های شما نصب میکنیم که بطور لحظه ای از میزان  غلظت رادن در هر نقطه از منزلتان آگاه شوید.

این مانیتورها  نتایج لحظه ای غلظت گاز رادن را به شما گزارش میدهد

ما با راهکار های متنوع از جمله سوراخ کردن نقاط حساس خانه شما همانند دستگاه تهویه که به مانند یک چاه عمل میکند رادن منزلتان را کاهش نمیدهیم بلکه آنرا کاملا حذف میکنیم.

ما به ۲ شکل long term service و short term service  و  در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت نتایج ناشی از غلظت گاز رادن منزلتان را به شما گزارش میدهیم.

با توچه به اینکه حد استاندارد بین المللی گاز رادن 200Bq/m۳ میباشد ما قادر هستیمزغلظت گاز رادن منزلتان را به کمتر از 100Bq/m۳ و حتی به کمتر از 15Bq/m۳ کاهش دهیم.

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تست های غیر مخرب، بالابر های هوشمند ، تامین دستگاه های خط تولید سیلندرهای CNG، سازنده دستگاه های تست التراسونیک اسکنر در ایران، آموزش حفاظت در برابر اشعه، اندازه گیری امواج ، اتوماسیون صنعتی ، بهسازی سنگ های قیمتی، منیپلیتور، منی پولیتور، بازو های صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش