شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تست های غیر مخرب, بالابر های هوشمند , تامین دستگاه های خط تولید سیلندرهای CNG

سلامت نیوز: مگر می شود یک محله این قدر سقط جنین داشته باشد؟

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

سلامت نیوز : «اینجا زن ها از حاملگی می ترسند. هر کس می فهمد حامله شده، ترس برش می دارد، بس که سقط زیاد است. خواهر خودم دو بار پشت هم سقط کرد. یک بار، دو ماهه و یک بار هم ماه سوم. افسرده شد. دکتر به او گفته بود مشکل از جایی است که زندگی می کند. فقط خواهر من نیست، زن های دیگر هم بودند. تا الان چند تا مورد سقط داشته ایم. نه این که حالا هر که حامله است بچه اش افتاده باشد اما سقط زیاد است به هر حال. خیلی ها تجربه اش را دارند. مگر یک محله می شود این قدر سقط داشته باشد؟!»
به گزارش سلامت نیوز، روزنامه قانون نوشت: زن این ها را می گوید و نگاهش به دو تا بچه اش که دارند با هم بازی می کنند، خیره می ماند. زیر لب می گوید:«بیچاره خواهرم، بعد از سقط دومش دیگر حامله نشد. مرکز نازایی هم رفت، کلی هزینه کرد اما نشد که نشد. می گویند استرسش بالاست؛ همان مانع می شود. خواهرم می ترسد دوباره سقط کند. حتی شوهرش با هر ضرب و زوری بود خانه را عوض کرد و الان رفته اند دولت آباد اما ترس خواهرم هنوز هم هست.»
زن اهل ملک آباد است؛ محله ای در شهرری که سال هاست ساکنانش زیر سایه دکل های برق فشار قوی زندگی می کنند. بارها و بارها اعتراض کرده اند و مسئولان شهری وعده داده اند مشکل شان را حل کنند اما هنوز خبری نیست.
محله را از دور می شود تشخیص داد، با آن دکل های غول پیکر که خانه ها در کنارشان مثل آلونک هایی واخورده به چشم می آیند؛ مغلوب غول هایی فلزی که گویی دستان شان را باز کرده اند تا محله قدیمی را ببلعند. محله و ساکنانش که شاید به دیدار هر روزه دکل ها عادت کرده اند اما هرگز از اثرات زیانبارشان مصون نبوده اند.
«ما اول بودیم و بعد دکل ها را کار گذاشتند. شدند ...

7 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تست های غیر مخرب، بالابر های هوشمند ، تامین دستگاه های خط تولید سیلندرهای CNG، سازنده دستگاه های تست التراسونیک اسکنر در ایران، آموزش حفاظت در برابر اشعه، اندازه گیری امواج ، اتوماسیون صنعتی ، بهسازی سنگ های قیمتی، منیپلیتور، منی پولیتور، بازو های صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش