شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تست های غیر مخرب, بالابر های هوشمند , تامین دستگاه های خط تولید سیلندرهای CNG

عصر ایران: موضوع پارازیت تا وقتی سیاسی است، حل نمی شود ۲۴ تیر ۱۳۹۷

محمد غرضی، وزیر اسبق پست و تلگراف و تلفن درباره پارازیت ها در کشور گفت: مساله پارازیت ها تا زمانی که از حوزه سیاسی به حوزه تخصصی و فنی منتقل نشود قابل حل نیست.
به گزارش اعتماد محمد غرضی، وزیر اسبق پست وتلگراف و تلفن که بعدها به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تغییر نام داد انواع و اقسام ممنوعیت ها و مخالفت ها با تکنولوژی های جدیدی را تجربه کرده است. با او در مورد نصب نمایشگر تشعشعات و امواج که آذری جهرمی، وزیر جوان کابینه خبر داده گفت وگو کردیم. او معتقد است مساله پارازیت ها تا زمانی که از حوزه سیاسی به حوزه تخصصی و فنی منتقل نشود قابل حل نیست. او همچنین می گوید در زمان وزارت در مورد این امواج احکام دستوری دریافت نمی کرده بلکه اغلب توصیه ای بوده است.
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات به تازگی خبر داده که قرار است نمایشگر هایی برای وضعیت فرکانسی به صورت زنده در شیراز نصب شود. موضوعی که دست کم در یک سال گذشته استان فارس با آن درگیر بوده است. همچنین وزیر ارتباطات تاکید داشته از یک ماه گذشته 18 سایت برای اندازه گیری امواج رادیویی در شهر شیراز نصب شده که نتیجه این پایش ها نشان می دهد حدود این تشعشعات در مرکز استان فارس از استاندارد گرمایی بالاتر نیست. شما به عنوان اولین وزیر در این حوزه هم با این گونه مسائل مواجه بوده اید؟ 
همواره در مورد میزان آسیب زنندگی این تشعشعات اختلاف نظر وجود داشته است. هنوز هم هیچ منبع وثیقی وجود ندارد که تایید کند این تشعشعات آسیب زا است یا نه. البته نصب این نمایشگرها اقدام مثبتی است که می تواند تاحدودی از سر و صدای مخالف و موافق را بکاهد. به هر حال اینکه به مصرف کننده بگویم این تشعشعات چقدر است ..

6 سال قبل
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

شرکت تابش پرداز پگاه (دانش بنیان )

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

تست های غیر مخرب، بالابر های هوشمند ، تامین دستگاه های خط تولید سیلندرهای CNG، سازنده دستگاه های تست التراسونیک اسکنر در ایران، آموزش حفاظت در برابر اشعه، اندازه گیری امواج ، اتوماسیون صنعتی ، بهسازی سنگ های قیمتی، منیپلیتور، منی پولیتور، بازو های صنعتی

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 2 روز پیش