hoshmandsazan

هوشمند , هوشمند, کلاس

کارت هدیه برای مشتریان گرامی

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

 

این تجربه نو را از دست ندهید!

 

 کارت هدیه                                            

 

 

در بین ایرانیان و بسیاری از جوامع دیگر هدیه دادن و هدیه گرفتن به مناسبت های مختلف امری دوست داشتنی، نیکو و پسندیده است. شرکت الکترونگار با در نظر گرفتن این موضوع  اقدام به صدور کارت هدیه نموده است. - جهت دریافت کارت هدیه، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیست و این ‌کارت به صورت رایگان همراه با کالای  خریداری شده توسط فروشنده به شما تحویل می‌گردد.

کارت هدیه = تشکر از مشتری

 

 

کارت هدیه شرکت الکترونگار ، کارت الکترونیکی بینام ، پیش پرداخته شده با ماهیت نقدی (ریالی) میباشد که مبالغ از پیش تعریف شدهای را جهت استفاده در پایانههای خرید فروشگاهی و برداشت از خودپرداز بانک ها  بهصورت شارژ شده دارا میباشد.

هدایایی که به صورت کالا تهیه میشوند، ممکن است به علت عدم تطابق با سلیقه و نیاز گیرنده هدیه مورد استفاده قرار نگیرد، لذا شایستهتر آن است که حق انتخاب برای هدیه گیرنده قائل شویم.

 مشتریان گرامی میتوانند پس از دریافت کارت هدیه بنا به انتخاب خود از پایانه های فروشگاهی خریدکرده و یا بامراجعه به یکی از عابربانک ها وجه موردنیاز را برداشت نمایند و یا اینکه کارت هدیه  را به دیگر عزیزان خود هدیه دهند.

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

hoshmandsazan

کرج

نوع فعالیت

خرده فروش، خدمات

خدمات/محصولات

هوشمند ، هوشمند، کلاس ، smartclass، مدرسه هوشمند کرج، کلاس هوشمند کرج، وایت برد هوشمند کرج، اسمارت کلاس کرج، برد هوشمند کرج، هوشمند سازی مدارس کرج، smartclass کرج، iqboard کرج

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات