انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

نصب لوله پلی اتیلن

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید

نصب لوله پلی اتیلن

نصب لوله پلی اتیلن نیاز به تجربه و مهارت های مستقلی دارد که سبب می شود تا تنها افراد فنی بتوانند این کار را انجام دهند. البته نصب لوله پلی اتیلن به نسبت سایر لوله ها آسان تر بوده و با اندکی دقت، افراد عادی نیز می توانند آن را انجام دهند.

نصب لوله پلی اتیلن امروزه به یک روش رایج تبدیل شده است و بسیاری از مدیران ترجیح می دهند تا از این نوع لوله به عنوان جایگزین استفاده کنند. برای نصب لوله پلی اتیلن نیاز به رعاعت موارد مختلفی است که کیفیت نصب را تحت تاثیر قرار می دهد و با رعایت این نکات، افراد عادی نیز می توانند برای نصب لوله پلی اتیلن اقدام کنند.

مواردی که باید برای نصب لوله پلی اتیلن رعایت شود

در مواردی نیاز است تا هنگام نصب لوله پلی اتیلن، لوله ها از مقاطعی برای اتصال سایر متعلقات بریده شوند. بریده شدن لوله پلی اتیلن اهمیت زیادی دارد و باید به گونه ای باشد که آسیبی به لوله وارد نشود. همچنین تمیز بریدن، افراد را برای نصب لوله پلی اتیلن با مشکل رو به رو نمی سازد و به راحتی کار جوش و یا اتصال سایر متعلقات انجام می شود.

علاوه بر بریدن درست، می بایست لوله تمیز گردد. تمیز بودن لوله هنگام اتصال کمک می کند تا کیفیت نصب لوله پلی اتیلن افزایش یابد، به طوریکه امکان نشتی کاهش می یابد. برای نصب لوله پلی اتیلن نیاز است تا ابتدا اتصالات آن مشخص شود. از آنجا که این نوع لوله خاصیت انعطاف پذیری بیشتری دارد، اتصالات کمتری نیز در آن به کار می رود.

در واقع آنچا باعث می شود تا بعد از نصب لوله پلی اتیلن، این لوله ها دوام بیشتری داشته باشند، کیفیت کار نصب آن می باشد. در صورتی که افراد بتوانند به بهترین شکل خطوط لوله پلی اتیلن را ایجاد کنند، امکان ضربه دیدن هنگام نصب لوله پلی اتیلن نیز به وجود نمی آیند. بنابراین میزان صدمات کمتر بوده و استفاده از این لوله ها به صرفه تر خواهد بود.

همچنین هنگام نصب لوله پلی اتیلن باید توجه داشت که بعد از نصب لازم است تا آزمایش های مختلفی برای تعیین استقامت لوله انجام داد تا بهترین شیوه نصب در آن اعمال شود.

اگرچه موارد ذکر شده در نصب لوله پلی اتیلن اهمیت زیادی دارد اما برخی با عدم دقت در این موارد نمی توانند کیفیت نصب را افزایش دهند و در نتیجه هزینه های اضافی ایجاد می شود.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل