انرژیسازان نوین پارک سینا

لوله کاروگیت, لوله پلی اتیلن, لوله پی وی سی

قیمت لوله زهکش

برای بزرگنمایی روی تصویر کلیک کنید
قیمت لوله زهکش


قیمت لوله زهکش از روی اندازه و کیفیت مواد اولیه آن سنجیده می شود و اغلب مراکزی که در صدد افزایش راندمان لوله های زهکش خود در بازار هستند معمولا قیمت بالاتری را برای این محصولات انتخاب می کنند که مسلما بر میزان رضایت مشتریان آن نیز افزوده خواهد شد.
دلایل مختلفی برای تعیین قیمت لوله زهکش وجود دارد که بررسی چند مورد از آن خالی از لطف نیست. در واقع بسیاری از عوامل روی این قیمت تاثیر گذار هستند که در تنها به دو مورد آن اشاره خواهیم نمود.


سایز لوله زهکش



اندازه لوله زهکش از جمله مواردی است که روی قیمت لوله زهکش تاثیر گذار است. اندازه های کوچک می تواند هزینه ی پایین تری را برای مشتریان ایجاد کند و از طرفی هر چه سایز لوله بزرگتر باشد، قیمت لوله زهکش بالاتر خواهد بود. یکی از روش هایی که برای مشخص نمودن اندازه استفاده می شود، قطر لوله می باشد. لوله های با قطر بیشتر قیمت بالاتری خواهند داشت. البته طول لوله نیز یکی از عوامل موثر روی قیمت لوله زهکش می باشد.
تفاوت هایی که بین لوله ها با اندازه ی مختلف وجود دارد، می تواند قیمت را تغییر دهد و بنابراین انتخاب لوله ی مناسب هزینه های افراد را کاهش خواهد داد.



مواد اولیه لوله زهکش



شاید مهم ترین دلیل اختلاف میان کارخانجات مختلف، وجود کیفیت متغیر در تولید لوله باشد. با تغییر در مواد اولیه می توان قیمت لوله زهکش را تحت تاثیر قرار داد. در واقع هر چه میزان درجه کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد، قیمت لوله زهکش نیز بالاتر است. در بسیاری از روش های تعیین قیمت، خلوص مواد اولیه را به عنوان ملاک سنجش قرار می دهند و هرچه میزان خلوص مواد اولیه بیشتر باشد، قیمت لوله زهکش نیز بالا تر خواهد بود.
البته میزان مواد اولیه ی بکار رفته در لوله نیز عاملی موثر روی قیمت لوله زهکش می باشد. در واقع مواد اولیه و مقدار آن در انواع لوله ها و سایز های مختلف لوله تفاوت دارد و این اختلاف روی قیمت اثر گذار خواهد بود.
مواردی که بیان شد اگرچه قیمت لوله زهکش را تغییر می دهد اما این تغییرات می تواند بسته به نظر کارشناسان تغییر کند. به همین خاطر است که در اغلب موارد میزان نرخ لوله زهکش تفاوت های بسیاری دارد و نمی توان به راحتی درباره ی کیفیت هر کدام از آن ها قضاوت نمود و در نتیجه باید از کارشناسان در این زمینه کمک گرفت.

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

انرژیسازان نوین پارک سینا

همدان

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

لوله کاروگیت، لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی، لوله جداره چاه، منهول پلی اتیلن، قیمت لوله پلی اتیلن، قیمت لوله کاروگیت، دریچه منهول، هندهول پلی اتیلن

نوع مالکیت:

شرکت سهامی خاص

دسته‌بندی محصولات
بروز رسانی 3 هفته قبل